bestand openen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Even een klein vraagje:

Als ik in Paint Shop Pro 8 een bestand wil openen via "bestand - openen" dan komt ie automatisch in 'mijn afbeeldingen'. Dat is verder geen probleem hoor, maar kan ik die lijst die daar staat ook automatisch laten openen zodat alles wat daar staat in een 'lijst' staat en níet in plaatjes?

In het scherm 'openen' kun je rechtsbovenin in het icoontje 'menu beeld' aanvinken dat je het in 'lijst' wilt hebben, maar ik moet dat dan steeds weer invullen........kan dat blijvend veranderd worden? Of kan dat niet ivm 'openen - mijn afbeeldingen....:cool:
 
Ik heb psp 9, en daar werkt het zo:
Klik openen, en blader naar je favoriete map.
Klik het icoontje zoals aangegevens in de screenshot, en selecteer "Add current".
Dan selecteer je een favoriet.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Paul RT,

dat bedoel ik niet....

Het gaat mij erom dat de foto's/afbeeldingen in een 'lijst' te voorschijn komen...
zie bijlage 1.... en niet zoals in bijlage 2...
Misschien is het zo iets duidelijker met de screenshots..
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    18,6 KB · Weergaven: 35
  • 2.jpg
    2.jpg
    28,8 KB · Weergaven: 35
Dat kun je bereiken door in "verkenner" de map van je keuze in te stellen op "miniatuurweergave"
 
@ ErpCity,

Het moet van 'miniatuurweergaven' naar 'lijst'.
En als ik in verkenner kijk in die map, dan staat het daar al in 'lijst'', dus dat is het ook niet...jammer..
 
Sorry, slecht gelezen..... je wilde juist GEEN plaatjes....
Is vreemd, ik heb zojuist ook zitten zieken met PSP maar die truc van die "lijst" doet ie maar éénmalig, daarna komt het ding weer met plaatjes... je zou bijna denken dat Bill er met zijn "intuitieve programmering" achter zat..... Bizar... en intrigerend....
 
Hallo Thea41

Bij "Mijn afbeeldingen" naast zoeken--mappen staat een vierkantje ,als je daar de
pijl opzet zie je "weergave" staan, daar kun je instellen hoe je de foto.s wilt weergeven.
groetjes riba
 
Ja Riba.....daar was ik al achter....zie eerste bericht........ik wil die 'lijst' daar graag blijvend hebben staan..
 
Hallo Thea41
Ben zelf via paint - bestand - openen naar mijn afbeeldingen gegaan ,en inderdaad geen
lijst , terwijl er bij het openen van mijn documenten en mijn muziek alles wel
in een lijst wordt weergegeven. toch heb ik de instellingen overal hetzelfde staan.
heel raar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan