Nero Show time

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Als ik een programma bv. Kassa wil bekijken met Windows mediaplayer start deze op, maar komt tevens met Nero show time op de proppen, wat ik dus niet wil. Regelmatig loopt hij dan op Nero vast Weet nu niet of ik deze zo uit de Nero kan verwijderen. Heb wel gekeken komt dan met de melding dat mogelijk andere programma's niet meer goed zouden kunnen lopen.Weet iemand hier een oordeel over?
 
@humpe ..niet meer mee op laten starten,als goed is weetje hoe dat moet
 
Kijk even ook in de "fileassociaties" welke files NERO showtime wilt afspelen. Default staat alles geselecteerd. Onder opties File associaties alles weghalen en dan ben je er
 
Hoe kom je op die file "fileassociaties" terecht.
 
Het aanpassen van Nero ShowTime naar Windows Mediaplayer is gelukt, maar krijg nu de volgende fout dit is als ik nu weer naar de kassa site ga krijg ik foutcode C00D1199 Streams fout. Ik heb codec pack V.6.0.7 geinstalleerd dit heeft niet geholpen. Kan iemand mij hier weer verder mee helpen. Bedankt..


C00D1199: Kan het bestand niet afspelen!!
 
Kan je me de link geven.Deze foutcode is meestal als :

a) Dit niet door WMP kan worden afgespeeld
b) Of er een RM(Real Player) bestand is.

Vwb codecs zou ik ze vervangen door K-Lite Mega Pack.
 
welke van die K-Lite Mega pack moet ik dan downloaden

Kan je me de link geven.Deze foutcode is meestal als :

a) Dit niet door WMP kan worden afgespeeld
b) Of er een RM(Real Player) bestand is.

Vwb codecs zou ik ze vervangen door K-Lite Mega Pack.an je die uli van Vwb codecs zou ik ze vervangen door K-Lite Mega Pack.

Als ik aan toets onder waar mulimedia media aan toets krijg deze melding:.

C00D1199: Kan het bestand niet afspelen
Het bestand kan niet worden afgespeeld. Dit foutbericht kan in de volgende gevallen worden weergegeven:

Het bestandstype wordt niet ondersteund door Windows Media Player. Zie Ondersteunde bestandstypen voor een overzicht van de bestandstypen (indelingen) die worden ondersteund door Windows Media Player.

Het bestandstype wordt ondersteund, maar het bestand is gecomprimeerd met een codec die niet wordt ondersteund door Windows Media Player.

Het bestandstype wordt ondersteund, maar u probeert het bestand af te spelen op een wijze die niet wordt ondersteund door Windows Media Player. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat u een dvd-bestand met een VOB-extensie van een dvd naar het pictogram Windows Media Player hebt geprobeerd te slepen. Of wellicht hebt u een VOB-bestand geprobeerd te openen door Openen te kiezen in het menu Bestand.

U probeert een gedeelte af te spelen van een bestand dat uit meerdere gedeelten bestaat. Gebruik een nieuwsgroepviewer of een ander programma om de bestanden te combineren en probeer het vervolgens opnieuw.
Foutcode = 0xC00D1199, Voorwaardecode = 0x00000000
Help op het web

--------------------------------------------------------------------------------
© 2004 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
 
Ik heb ffdshow gedownload en dat heeft veel goed gemaakt op mijm systeem. maar als ik de telegraaf bekijk op zijn video elementen dan krijg ik nog geen kontakt, ik weet niet onder welke site dat dit geopend wordt, wie heeft hier nog een verklaring voor.
 
multimedia met twee systemen gecontroleerd en wat aanpassingen gedaan, en alles loopt weer als een gek, iedereen bedankt, totziens..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan