DVD met ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renef

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2001
Berichten
36
De originele, Engelstalige film op DVD geript met DVD Schrink (full disk) en het ondertitelingsbestand (*srt) gedownload. Hoe kan ik er nu een DVD met vaste ondertiteling van maken, afspeelbaar op een stand-alone DVDspeler? Heb al vanalles geprobeerd, echter ... of geen geluid, of geen ondertitels, of geen beeld.... Wie weet raad?
 
DVD met ondertiteling

Ik heb de film geript; het is nu één AVI-bestand; ook het SRT-bestand heb ik. Ik wil gewoon die film, zonder menu's of andere poespas, op DVD branden, echter wel met de Nederlandstalige ondertitels. That's all!
 
Probeer eens cucusoft.... avi to dvd converter
avi selecteren, add subtitles aanvinken en achteroverleunen tot de VIDEO_TS file klaar is om op DVD te branden... [cucu kan ook zelf branden, maar dit heb ik uitgeschakeld [vinkje weghalen], ik vind NERO Recode daar iets betrouwbaarder.....
 
Probeer eens cucusoft.... avi to dvd converter
avi selecteren, add subtitles aanvinken en achteroverleunen tot de VIDEO_TS file klaar is om op DVD te branden... [cucu kan ook zelf branden, maar dit heb ik uitgeschakeld [vinkje weghalen], ik vind NERO Recode daar iets betrouwbaarder.....

Heb de trialversie van cucusoft-lite gedownload en uitgetest; blijkt dat hij de ondertitels niet meeneemt; bovendien is het geluid erg vervormd. Hoe te verhelpen?
 
De ondertitels worden [als je het "aangevinkt" hebt] automatisch meegenomen...WEL moeten de namen van het .avi en .srt bestand precies hetzelfde zijn! Dus The Departed.avi en the_departed.srt werkt NIET. Beide moeten dan of the_departed of The Departed heten...

Raar geluid kan liggen aan een "rare" geluidscodec... als cucu deze niet kent neem ie iets "wat in de buurt komt" ... meestal lost het downloaden van het K-Lite Mega codec pack dit op......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan