testbeeld????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malukugirl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Berichten
2
Weet iemand waarom ik een soort testbeeld krijg als ik een film download en wat ik er aan kan doen ???????:confused:
 
Dolle pret, ...........

mag ik een gokje doen naar filmnaam? "Zwartboek". ;)
 
Dolle pret, ...........

mag ik een gokje doen naar filmnaam? "Zwartboek". ;)

ervaring met dezelfde download begrijp ik?
waarschijnlijk een kazaa download...:p of limewire dinges...
sja de filmproducers zijn niet gek?! (lijkt de mediamarkt wel ;-))
 
Oudste truc uit het "handboek P2P" Plaats een bogus file laat hem snel downloaden. Als een zwerm bijen komen ze erop af. Je hebt ook grappenmakers die stoppen een "geintje " in het file dan heb je het helemaal "zitten ".Beter even een maandje wachten...
 
Weet iemand waarom ik een soort testbeeld krijg als ik een film download en wat ik er aan kan doen ???????:confused:

Het gaat inderdaad om zwartboek maar ook de mierenmepper en baas in eigen bos en ja ik download met lime wire.In elk geval bedankt voor jullie antwoorden
 
Velen in mijn omgeving weten dat pc's en alles wat daarbij hoort, mijn hobby zijn en deze vraag heb ik vorige week dan ook "live" voorgelegd gekregen. Ik had toen al het vermoeden van een "fake", maar om 100% uitsluitsel te verkrijgen heb ik 'm even gedownload en correct......... een testbeeld bestaande uit 4 verticale mooi gekleurde balken die vervolgens zo'n 1,5 uur op je scherm blijven staan.

Wat Fozziebear schrijft is eigenlijk een hartstikke goed advies: wacht een maandje of zo na de release in de Nederlandse bioscopen en de fake en Camexemplaren (met een allerbelabberste beeld en geluidskwaliteit) zijn inmiddels vervangen of opgevolgd voor de eerste goede exemplaren.
Wacht 2 a 3 tot 5 maanden en je hebt de 100% DVD kwaliteit.

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen, maar door de bank genomen..........
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan