Fotoshow op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

catman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
171
Beste mensen,

ik wil mijn vakantiefoto's op dvd zetten zodat ze op een dvd-speler en een 94cm plasmascherm getoond kunnen worden. Ik heb Nero7, Photoshop Elements 3,Photostory 3 voor windows en acdsee8 gebruikt maar krijg foto's die kwalitatief minder zijn dan de originelen. De foto's zijn gemaakt met een spiegelreflex Canon 350D en een Canon G2 en zijn in de meeste gevallen haarscherp. Ik heb gekeken bij instellingen van de gebruikte softwareprogramma's en heb de beste instellingen gebruikt (voor zover ik dat kan inschatten). Wie weet een goed programma waarmee de kwaliteit gewaarborgd blijft, ik wil er alleen maar een fotoshow mee maken. Het programma moet wel in staat zijn om b.v. 400 foto's te verwerken. Misschien zijn er nog tips om wél goede resultaten te krijgen met de door mij gebruikte software. Vervelend detail is dat foto''s op de laptop er uitstekend uitzien....maar op het 94cm scherm minder scherp (softer).
Alvast mijn hartelijke dank voor de hulp :thumb:

Groetjes van de Catman :cool:
 
En hoe zijn de foto's als je de fotocamera direct op de tv aansluit?
 
Beste Monaco,

Bedankt voor de reactie. :thumb:

helaas heeft mijn tv niet zo'n aansluiting. DVD speler staat verder goed ingesteld.
Ik merk dat de fotoshow op mijn laptop toch niet helemaal scherp wordt (bijna soft) maar dat de losse foto's wel scherp zijn. Ik kan me voorstellen dat het te maken heeft met b.v. resolutie en dat een fotoprogramma niet in staat is een hoge resolutie te produceren.

Groet,
Catman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan