brandproces gelukt met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

lin10

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2002
Berichten
321
Ik heb een film gebrand op een Sony DVD+RW met Nero. Na het branden kreeg ik de melding "brandproces gelukt met Nero".
Je zou denken dat het gelukt is om de film op de DVD te branden, dit is helaas niet het geval.
Mijn brander kan DVD+RW branden want met eerde DVD's van het Kruidvat is het branden gelukt.
Bijgaand het verslag van het branden.
Als ik de DVD in de pc wil bekijken via de D-schijf wordt deze niet herkend.
Kan er wat met de DVD's aan de hand zijn of weet iemand anders een oplossing?

Ik heb een deel uit het verslag van Nero gehaald omdat het bestand anders te groot is.
 

Bijlagen

  • bridgetjones.txt
    51,4 KB · Weergaven: 23
Hoe bedoel je? Via Nero? Het vreemde is dat als ik via Nero schijfinfo doe, deze aangeeft dat er geen schijf ingevoerd of station niet gereed.

Ik begrijp er niets van.
Volgens mij zijn die DVD naar de kl..en!
 
DVD brander ziet geen DVD. Hoe kan ik controle of de DVD's goed zijn?
 
Ik heb nieuwe DVD's gehaald (DVD+RW) en weer geprobeerd te branden. Nu heb ik een andere film geprobeerd ik dacht misschien ligt het daaraan.
Zie bijlage voor de foutmelding die ik met Nero kreeg. Het is niet de hele foutmelding alleen het laatste stuk.
Kan iemand me helpen?
Denk dat mijn brander kapot is? Kan dat?
:eek:
 

Bijlagen

  • nero fout.doc
    40,5 KB · Weergaven: 11
Je brander heeft enkele fies niet goed kunnen lezen,en heeft ook niet kunnen afronden.

Vandaar dat het niet is gelukt.

Ga ik voor een brander die niet goed meer werkt
 
Ik heb nu op dezelfde DVD geprobeerd een kleiner bestand te branden (een afl. van Jan Smit en dit keer geen film) en dit is wel gelukt. Alleen herkent mijn DVD speler de DVD nu niet en als ik de DVD via Media Player afspeel heb ik geen geluid.
Zie bijgaand het verslag van het brandproces (deel daarvan).
Ik denk dus ook dat het aan de brander ligt.
 

Bijlagen

  • nero goed.doc
    37,5 KB · Weergaven: 9
  • InfoTool.txt
    40,6 KB · Weergaven: 10
Zal het een andere brander worden.

Is er toevallig nog Garantie op,dan omruilen
 
Nou mijn brander doet het nog wel. Schoongemaakt en DVD is gelukt.
Maar nu een ander probleem.
Ik heb gebrand op een Sony DVD+RW ver.1.2/1X-4X en die speelt gewoon af in mijn stand alone DVD speler. Dus helemaal gelukt en ik gelukkig.

Maar...
Nu gebrand op een Philips DVD+RW en ik krijg de volgende bestanden te zien op mijn DVD speler (stand alone):
Video_TS
VTS_01_1
VTS_01_2
VTS_01_3
VTS_01_4
Volgens mij niet af te spelen op mijn stand alone DVD speler.
Ligt dit aan de film die ik gebrand heb of is het iets anders? Ik heb de Philips volgens mij op dezelfde manier gebrand als de Sony.

Als ik de DVD in mijn computer doe krijg ik ook een VIDEO_TS map met VOB BUP etc. bestanden.

Wat doe ik verkeerd?:eek:

Bijlage is Info via Nero van de Philips DVD.
 

Bijlagen

  • InfoTool.txt
    40,6 KB · Weergaven: 10
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan