photofiltre

Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
845
goedenavond o.a.werd ik verwezen naar de profi Guus ABC met mijn probleemtje en wel:
" MET ZWART/wit gescande photos heb ik,verzoek ze naast elkaar te plaatsen-dat lukt-maar dan klikken op bewerken om ze via speciaal plakken naast elkaar te krijgen lukt niet,deze procedure lukt wel mez 2 kleuren scans.
Is er misschien een mogerlijkheid o dit eenvoudig te doen b.v. met Irfanview-of Xnview of een ander program bij voortbaat dank-
zie screenshot :love:
 

Bijlagen

  • beide.jpg
    beide.jpg
    43,6 KB · Weergaven: 66
Lex bedankt kijk ook eens bij Nucia over mijn ervaringen groetjes ruhop
 
Lex bedankt kijk ook eens bij Nucia over mijn ervaringen groetjes ruhop
Ik heb het hier niet verplaatst, maar jou alleen ingelicht, dat je vraag ergens anders is gezet.:)
 
Lex akkoord verplaats hemof kopieer hemmet vriendelijke groet en kijk naar mijn bevindingen
 
Bij deze:
ruhop zei:
Amiek ik bedoelde het ook niet boos maar vaarde op advies als onkundige groetjes:thumb: groetjes ruhop
ik ben er mee aan het experimenteren -het is gekompliseerd maar ik heb een oplossing-(maar blijf wachten op een eenvoudige oplossing)mijn oplossing:ik scan de fotos apart naar een map-open ze dan ieder apart nr.1 bewerk hem op helöderheid etc-dan nr.2 idem sla ze dan beide apart op -dan ieder apart openen zet ze naast elkaar-klik op 1 druk op CRTL en C.dan op de balk van een foto en bewerken dan op plakken speciaal-dan is alles klaar en ik ze naast elkaar.Sla deze dan op en breng hem op juiste grote voor het plaatsen bij een kavel.
Een gekompliseerde uitleg maar ik hoop duidelijk groetjes-
ga morgen met mijn vrouw stappen in Heerlen en Vaals hopelijk mooi weer groetjes ruhop
Bron:
http://www.nucia.nl/forum/showpost.php?p=178737&postcount=202
 
Lex nogmaals hartelijk dank en voorzometeen welterusten -morgen hier vroeg op van hier naar Vaals -Heerlen -Valkenburg-EEN HELE TRIP
GROET RUUD GILA
 
photofiltre fotos naast elkaar plaatsen

ik wacht nog op een EENVOUDIGE oplossing om met welk program dan ook twee of meer fotos naast elkaar te krijgen:thumb: GROETEN
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan