Flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de volgende fix moet je de PC opnieuw opstarten in Veilige modus.
Na het opstarten van de PC regelmatig op F8 blijven drukken totdat je de verschillende menu-opties ziet staan, witte letters op een zwart scherm
Met pijltjestoets omhoog naar Veilige modus en dan Enter.

In Veilige modus Windows Verkenner openen en "surfen" naar de map:

C:\Windows\System32\Catroot2.

Op de map Catroot2 gaan staan en rechtsklikken met muis, dan kiezen "Naam wijzigen".

Wijzig Catroot2 in Catroot0 (nul).

Herstart de PC naar normale modus (geen F8) en probeer het nog eens.
 
Mmm..hardnekkig. ;)

Download CCleaner hier, installeer het programma en open het. In het eerste scherm staan ook cookies, haal het vinkje daarvoor weg.
Draai het programma (Cleaner en Problemen) en schoon op en herstel.

Nu ga je via Start, Alle programma's, Bureau-accesoires, Systeemwerkset naar Schijfopruiming.
Geef schijf C op en als het grotere scherm zich opent, klik je op de tab Meer opties.
Onderaan kies je voor herstelpunten opruimen behalve de laatste. Daarna terug naar het voorste scherm en OK.
Eventueel dit herhalen voor schijf D (E, F ook?)

Sluit de PC af en haal de stekker uit het stopcontact. Na 10, 20 seconden de stekker er weer in en de PC opstarten.
Probeer de updates te installeren op de bekende manier.
 
Nou petje af voor je hoor! je bent echt een kanjer! Het heeft wat voeten om aarde gehad, maar het is werkelijk waar geweldig!
Hopelijk blijft het bij deze problemen!!! anders meld ik me weer en hoop ik dat je me weer zo van dienst kunt/wilt zijn. Bravo Boeing!!

Groeten
Diana
 
adobe flash player

Heb probleem met adobe flash player te downloaden, via verschillende site's al geprobeerd,
maar wil niet lukken.
Krijg melding..."downloaden mislukt, probeer opnieuw".
Vrees na zo'n 100x is het niet leuk meer.
Kijk in mijn software, staat het er wel, maar zonder inhoud..dus geen MB erachter!
Het vervelende is, dat je diverse site's nu niet kan komen.

Weet iemand een oplossing?
 
Heb probleem met adobe flash player te downloaden, via verschillende site's al geprobeerd,
maar wil niet lukken.
Krijg melding..."downloaden mislukt, probeer opnieuw".
Vrees na zo'n 100x is het niet leuk meer.
Kijk in mijn software, staat het er wel, maar zonder inhoud..dus geen MB erachter!
Het vervelende is, dat je diverse site's nu niet kan komen.

Weet iemand een oplossing?

verwijderen en opnieuw installeren heb ik ook al reglmatig geprobeerd, maar helpt niet.

Java heb ik ook geinstalleerd.
 
adobe flash player

deze dingen heb ik al steeds gedaan, maar helaas het lukt niet!
krijg soort beveiliging eerst, zodat ik toestemming moet geven om het te downloaden, het downloaden start...............maar dan geeft ie het weer op.
 
adobe flash player

Heb alles nog eens volgens jouw advies gedaan, maar het downloaden breekt steeds af.

als ik ga downloaden, komt bericht ..."klik hier, ActiveX-besturingselement" , dat doe ik, start en breekt weer af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan