Flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

indiaantje

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Berichten
161
Hallo,

Ik heb problemen met het installeren van Flashplayer. Zodra ik dat download (althans probeer) krijg ik de volgende melding: C\WINDOWS\system32\macromed\flash\flash9.ocx could not be openen. Toegang geweigerd.

Wie weet raad.

het probleem begon dat ik op internetpagina's niet alles te zien krijg alleen een rood kruisje, dat wil volgens mij zeggen dat ik niet het juiste programma heb? Dacht dat het aan flash lag, maar dat krijg ik dus niet geinstalleerd.

Iemand een antwoord?

Groeten,
diana
 
Als je op zo'n rood kruisje gaat staan met je muis en rechtsklikt, dan Eigenschappen, krijg je te zien wat voor bestand het is en waarmee het geopend kan worden.
Je hebt n.l. ook nog (Java) J2SE Runtime Environment.
Je zegt downloaden lukt niet: wordt er dan al om die flash9 codec gevraagd?
Welke Flashplayer probeer je dan te downloaden?
 
Laatst bewerkt:
Adobe Flash player, maar dan krijg ik de error die ik in mijn vraag heb vermeld getoond.
Krijg dus die gele balk bovenin en als ik dan zeg download directX dan gebeurd er wel iets, maar op het einde van de rit krijg ik die error.

Snap er nix van.

Hoop dat iemand mij kan helpen, want is erg vervelend.

Volgens mij heeft het toch echt iets met flash te maken, maar heb er (zoals je merkt) niet zo heel veel verstand van.

Groetjes
 
Ik stel je voor om de Adobe Flashplayer rechtstreek van de Adobe-site te downloaden.
Kijk daarna of de webpagina's wel alle (bewegende) plaatjes laten zien.
 
Deïnstalleer eerst met dit progje, de flash player, en installeer hem opnieuw.

Vergeet ook niet om Java te installeren.
 
java installeren is geen probleem, Flash player gebeurd nix. Ik zie in plaats van een rood kruisje een driehoek, bolletje en een rechthoek/vierkant, kleuren rood, groen en blauw.
Verder als ik dan op eigenschappen klik geeft hij als type aan: HTML document.
Zegt mij nix, wat nu?

Diana
 
Had je die tool eerst gebruikt?

Haal eerst flash9.ocx weg met Unlocker, en ga naar die site die ik eerder aangaf, en download hem handmatig, en daarna installeren.
 
Als ik op je unlocker klik krijg ik: cannot delete folder: it is being used by another person of program. Close .....

:confused:

Diana
 
Daar is juist dat progje voor bedoeld :confused: , om de gelockte bestanden te verwijderen, kijk eens goed wat de opties zijn.

Voor de tweede maal, heb je die flash uninstaller geprobeerd?
 
Ja uninstall gedaan, maar dat kan ik blijven doen?
Als ik via zoeken naar Flash player zoek krijg ik een item en als ik daar op klik staat er:
Windows kan het volgende bestand niet openen: UNINSTALL_FLASH_PLAYER[1].exe-17D14FDG.pf Ik heb de optie om het op te sporen via internet, maar dan krijg ik een pagina waar ik geen bal van snap.
Blijft dus lastig.
 
Ik heb de optie om het op te sporen via internet, maar dan krijg ik een pagina waar ik geen bal van snap.
Kun je de "link" naar die pagina hier geven?

Heb je Windows XP? Zo ja, heb je al geprobeerd Systeemherstel uit te voeren?

Wat je ook nog kunt proberen is Windows Install Cleanup Utility. Dat kun je hier downloaden.
Kijk als je het programma opent of je een regel kunt vinden met Flashplayer.
Zo ja, "Remove" hem dan en installeer daarna de Adobe Flahplayer.
 
YES! opgelost door systeemherstel uit te voeren.
hartelijk dank!!!!

Groeten,
Diana:)
 
maar heb nu een ander probleem, weet alleen niet of het te maken heeft met het voorgaande.
Krijg een melding dat er nieuwe updates zijn (geel schildje met een uitroepteken).
Het gaat om:
KB923414
KB924496
KB924191
KB922819
Als ik zeg installeren doet ie zijn best, maar krijg daarna de melding dat installeren mislukt is met de vermelding van de updates (zie hierboven).
Weet niet of het erg is, maar goed is het natuurlijk niet, updates zijn er niet voor niets.
Het gaat om updates voor Windows XP.

Kun je me nog eens helpen hiermee?
 
Dan heeft ie de 1e update wel gedaan en bij de andere 3 is dit mislukt. Ik heb de computer vervolgens opnieuw opgestart en nogmaals de updates geprobeerd te installeren via snel, krijg weer de 3 mislukte downloads. :confused:
 
Voor we verder gaan:
als je niet hebt ingesteld om Windows Updates automatisch te downloaden en te installeren, doe dat dan wel en probeer het nog eens via Snel op Microsoft Update.
 
Heb ik wel aanstaan en heb zo ook via snel gezocht. Zonder resultaat.
Snap er nix van, heb dit probleem nog nooit gehad. Is het ene probleem opgelost, volgt het volgende alweer. pfff:eek:
 
Ga in Internet Explorer naar Extra, Internet-opties, en klik op tabblad Algemeen onder Tijdelijke Internetbestanden en dan op Bestanden verwijderen.

Sluit Internet Explorer en ga via Start naar Uitvoeren.

Type regsvr32 licdll.dll (let op de spatie tussen 2 en l).
Klik op OK.

Type regsvr32 regwizc.dll (let op spatie tussen 2 en r).
Klik op OK.

Probeer nog eens via Microsoft Update de updates te installeren.
 
Laatst bewerkt:
Helaas!!! heb gedaan wat je zei dat is overigens gelukt. Maar de updates helaas niet!:(
Ik waardeer je hulp enorm, hopelijk heb je nog iets achter de hand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan