IE explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fubourius

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
Berichten
50
Een korte vraag

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik kan instellen wat internet explorer moet openen
als ik bijvoorbeeld een video clip wil zien van internet ?

niet dat hij bijvoorbeeld een progamma opent zoals winamp maar de gewone windows media player , is het mogelijk om dat soort dingen in te stellen zoja waar ?
 
Klik rechts op een willekeurig .avi bestandje (of een ander soort mediabestand) op je hdd, kies voor "openen met" en vervolgens voor "programma kiezen". De rest wijst zich vanzelf (-> dit type bestand. etc etc)
 
Laatst bewerkt:
Klik rechts op een willekeurig .avi bestandje (of een ander soort mediabestand) op je hdd, kies voor "openen met" en vervolgens voor "programma kiezen". De rest wijst zich vanzelf (-> dit type bestand. etc etc)

ja maar dat is niet bij alle bestandjes toch zo ?
bijvoorbeeld bij internet exlporer kan je niet instellen met welk progamma hij het moet openen ...
 
Dat geldt voor elke bestandssoort waarmee jij op de beschreven wijze Windows dwingt het te openen met..............
 
Misschien nog ter verduidelijking:

het boeit dus niet of jij met IE een .avi bestand opent dat oospronkelijk afgespeeld wordt met............. (vul maar wat in.......)
Doordat jij Windows hebt gedwongen dat soort bestandsformaten met WMP te openen, worden ze ook met WMP geopend.

Nog een: als jij Worddocuments graag met OpenOffice opent, ipv met Winword, dan kun jij dat op de beschreven wijze regelen. Een dubbelklik in de verkenner op een .DOC bestand betekent dan dat niet meer Winword wordt geopend, maar dat OpenOffice het .DOC bestand opent.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan