xvid afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongen

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Berichten
19
Het lukt echt niet. Wat ik ook download ik krijg de film niet afgespeeld. De bestandsnaam van de film is Nachtrit.TS.XviD-FGE. Wie kan mij helpen?
 
Mischien is de codec niet goed geinstalleerd.
Download hier het K-Lite Codecpack en probeer het na het installeren weer.
 
Alles is geinstalleerd, wanneer ik het bestand nu open met media player classic krijg ik dit bericht: can not render the file.
 
Kan het niet vinden, wat moet ik precies hebben? Ik heb dat K-lite codec pack ook geinstalleerd. De bestandsnaam van de film is Nachtrit.TS.XviD-FGE, en ik kan er niks mee. Moet ik het omzetten met een programma?
 
Laatst bewerkt:
Als je op ExtraDVD komt via de link die ik je gaf, begint daar een uitleg over hoe je een Xvid-bestand (of divX, dat is de zelfde codec, de een gratis, de ander commercieel) kunt omzetten naar mpeg om op een dvd te branden. De programma's die je nodig hebt, staan er bij.
In mijn antwoord hierboven heb ik je verteld, dat het filmbestand de uitgang avi heeft.
In een avi-bestand zit meestal een film gecodeerd met Xvid of divX.
Lees de uitleg op ExtraDVD.
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik begin bij de eerste stap. Waar je het geluid "eruit" moet halen. Ik volg de eerste stap, probeer de film te openen met virtual dub krijg ik deze melding: cannot detect file type of D:/Nachtrit.....enz.
 
In dat prachtige K-lite codec pack zit ook een programma "G-spot", dat doet niet wat jij misschien denkt maar laat wel de karakteristieken van het avi bestand zien en ook of je de codec daarvoor aan boord hebt..... Maar deze avi kan ook heel goed een "fake" zijn...
 
Maar deze avi kan ook heel goed een "fake" zijn...
Ga kijken naar de site waar je hem vandaan hebt: hoe was de "gezondheid" en hoeveel commentaar van anders gebruikers kun je vinden?
Degene die de film met Xvid heeft gecomprimeerd, heeft die het resultaat gecontroleerd voor hij hem aanbood? Dit laatste kom je nooit te weten. :(
 
Ik heb overigens ook het zelfde probleem met dit bestand. Dus waarschijnlijk is die file gewoon naar de ****** :confused:

groetjes,
mcvegan
 
Ik heb net een file gedownload het is een videofragment, ook zit er een srt bestandje bij. Maar het speelt niet af heb net xvid codecs gedownload en divx player geprobeerd maar niks lukt.
 
Ik heb net een file gedownload het is een videofragment, ook zit er een srt bestandje bij. Maar het speelt niet af heb net xvid codecs gedownload en divx player geprobeerd maar niks lukt.

Krijg je nog een melding, of gebeurt er gewoon niks, of start de player op maar blijft het zwart?
 
Nog bedankt, maar na het opnieuw opstarten speelt ie als een tierelier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan