Winamp probleem: krijg in de player steeds buffering en geen stream info

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik heb een probleem met mijn winamp player. Als ik streams afspeel zie ik alleen dat hij rebuffert continu maar de titel van de stream krijg ik niet te zien. Hij rebuffert continu van 0 tot 90, laat dan een stukje info van de stream zien en begint dan weer opnieuw en dat steeds opnieuw. Overigens is de kwaliteit van de streams goed, geen uitvallers ofzo alleen krijg ik dat steeds in beeld. Wat kan er mis zijn? Ik heb overigens de laatste versie Winamp versie 5.31. Alvast dank.
 
Ik begrijp het niet goed. In de Media Library komen de zenders te staan, na het aanklikken van een zender in b.v. Shoutcast TV popt er even heel kort een klein venster op (Verbinding met...) in het Playlist Editor venster verschijnt de tekst Buffering 10%, 20% etc. en dan opent zich het videovenster.
Alleen zitten er vaak slechte, "dode" zenders tussen, of wél bufferende, maar nooit tot beeld komende zenders.
In het video-beeld komen nooit die bufferteksten bij mij.
Maar misschien bedoel je iets anders?
 
Ik begrijp het niet goed. In de Media Library komen de zenders te staan, na het aanklikken van een zender in b.v. Shoutcast TV popt er even heel kort een klein venster op (Verbinding met...) in het Playlist Editor venster verschijnt de tekst Buffering 10%, 20% etc. en dan opent zich het videovenster.
Alleen zitten er vaak slechte, "dode" zenders tussen, of wél bufferende, maar nooit tot beeld komende zenders.
In het video-beeld komen nooit die bufferteksten bij mij.
Maar misschien bedoel je iets anders?

Nee in de winamp playlist zie ik dan de zender staan die ik aanklik. Gaat rebufferen en blijft dat constant van 0 to 90% doen zonder dat de naam van de zender of van het nummer wat er nu speelt wordt weergeven. Ik heb al gekeken bij preferences om te kijken of 'titel weergeven' staat aangevinkt maar dat ziet er gewoon goed uit. Ik heb dit probleem ook ineens. Ook al geprobeerd om hem opnieuw te installeren maar dat helpt ook niet.
 
Om duidelijk te maken wat ik bedoel hieronder een plaatje.
Ik kies een zender uit de Media Library. Soms geeft zo'n zender geen "antwoord" en start het afspelen niet.
(Het videovenster opent zich dan niet.) Het kan zijn dat hij op dat tijdstip niet uitzendt, of te zwak, of whatever.

Voorbeeld Winamp. (Het video-venster was in werkelijkheid gevuld met een animatiefilmpje. ;) )

Als dit nog steeds jouw probleem niet is, dan zou ik het echt niet weten.
 
Om duidelijk te maken wat ik bedoel hieronder een plaatje.
Ik kies een zender uit de Media Library. Soms geeft zo'n zender geen "antwoord" en start het afspelen niet.
(Het videovenster opent zich dan niet.) Het kan zijn dat hij op dat tijdstip niet uitzendt, of te zwak, of whatever.

Voorbeeld Winamp. (Het video-venster was in werkelijkheid gevuld met een animatiefilmpje. ;) )

Als dit nog steeds jouw probleem niet is, dan zou ik het echt niet weten.

Nee dat is het niet. Ik probeer al een screenshot te plaatsen maar hij zegt steeds dat het te groot is maar als ik hem te klein maak is er weer niets van te lezen dus ik zou ook niet weten hoe ik het verder moet uitleggen. Hopelijk weet iemand anders weet wat ik bedoel n.a.v. wat ik beschreef.
 
Ik probeer al een screenshot te plaatsen maar hij zegt steeds dat het te groot is maar als ik hem te klein maak is er weer niets van te lezen
Een beetje off-topic, maar als je je registreert bij ImageShack (er zijn veel meer van die file-hosting sites) en je installeert MWSnap,
dan maak je met MWSnap een plaatje van (een deel van) je scherm, upload dat naar ImageShack, waar je dan kant-en-klare links naar je plaatje krijgt.
Die passen wel in je reactie. ;)
 
wel een oude winamp hoor,is je verbinding niet te traag??

Nee zeker niet ik zit op 3 mb down, 1 mb up. Dit schijnt de laatste winamp versie te zijn maar welke versie het ook is. Dit is een probleem wat ik sinds kort heb, lijkt me geen versie probleem.
Overigens blijft hij wel op de titel info staan als hij een tijdje aan staat.
 
Laatst bewerkt:
Overigens blijft hij wel op de titel info staan als hij een tijdje aan staat.
Op het plaatje kan ik nog steeds niet zien via welke link je die muziek-site probeert te bereiken. :confused:
Als je je met een email-adres en wachtwoord registreert, kun je in de Winamp forums rondkijken.
Het is wel Engelstalig, maar ik heb er nogal eens oplossingen gevonden voor lastige problemen.
 
Op het plaatje kan ik nog steeds niet zien via welke link je die muziek-site probeert te bereiken. :confused:
Als je je met een email-adres en wachtwoord registreert, kun je in de Winamp forums rondkijken.
Het is wel Engelstalig, maar ik heb er nogal eens oplossingen gevonden voor lastige problemen.

Ik heb het probleem inmiddels zelf verholpen .Even Winamp gedeinstaleerd en opnieuw geinstalleerd. Het draait nu weer normaal. Ik weet ook niet wat er is gebeurd waarom ik dat steeds kreeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan