installeren programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

flkkmk

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Berichten
160
(Weet niet of de rubriek goed is.
Download veel programma's in een bepaalde map (opslaan) en wil ze vervolgens installeren. Dat lukt dan niet en wordt de fout aangegeven;error1327Invaid DriveH:\
Drive H:\(?????????????):evil:
 
Omdat er geen schijf H is, geeft hij een error. Even goeg opletten als je gaat installeren, niet te snel akkoord geven of op ; verder.... drukken. Tijdens het installeren geeft hij de mogelijkheid om te kiezen waar je het wilt hebben, nu maakt hij automatisch de keuze H, die er niet is. Die keuze moet je dan handmatig wijzigen in C/ Program Files, dan zou het moeten lukken.
 
Omdat er geen schijf H is, geeft hij een error. Even goeg opletten als je gaat installeren, niet te snel akkoord geven of op ; verder.... drukken. Tijdens het installeren geeft hij de mogelijkheid om te kiezen waar je het wilt hebben, nu maakt hij automatisch de keuze H, die er niet is. Die keuze moet je dan handmatig wijzigen in C/ Program Files, dan zou het moeten lukken.


Ik dacht wel dat het zoiets was, alleen"windows installer gaat overal overheen, krijg de kans NIET in te grijpen...
 
Voor zover ik weet stopt 'ie altijd om in ieder geval die keuze te kunnen maken dus in jouw geval moet hij dan stoppen bij; installeren op H, die je dan moet wijzigen in C.
 
Omdat er geen schijf H is, geeft hij een error. Even goeg opletten als je gaat installeren, niet te snel akkoord geven of op ; verder.... drukken. Tijdens het installeren geeft hij de mogelijkheid om te kiezen waar je het wilt hebben, nu maakt hij automatisch de keuze H, die er niet is. Die keuze moet je dan handmatig wijzigen in C/ Program Files, dan zou het moeten lukken.

wat ik ook doe, het lukt NIET
 
Truukje: Probeer eens het volgende:
Start -> Uitvoeren -> cmd.exe /k Subst H: C:\

Kijk eens of je daarna wél kunt installeren? Als het dan werkt, en je installeert op H:, dan moet je wel voordat je die software gebruikt (na elke keer dat je opnieuw bent opgestart) eerst weer die subst doen. Bovendien NIET laten scannen op fouten in de registry op het moment dat er geen H: schijf is (via subst).

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan