nummers uit playlist mediaplayer verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaj

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2001
Berichten
346
Heb met veel moeite playlists gemaakt in mediaplayer en wil deze nu in een ander programma gebruiken...Hoe krijg ik die nummers(mp3) per playlist uit mediaplayer in een map gesleept of gekopieerd. Om ze opnieuw te maken in de verkenner kost heel veel tijd....

Thanks
Kaj
 
De playlist opslaan als m3u, daar kunnen de meeste players mee overweg..
[In windows mediaplayer zit naast het venster "huidige afspeellijst" een pijltje, als je daarop klikt kun je bij "opslaan als" kiezen uit verschillende formaten [default is wpl], kies hier m3u..]
 
Sorry Erpcity...hier Heeze...ik zit in d mediaplayer te loeren maar kan niet gevonden krijgen wat je bedoelt...Bij mijn afspeellijsten staan de door mij aangemaakte lijsten..daarvoor staat een klein pijltje..rechterklik en dan krijg ik;afspelen;wachtrij;naam wijzigen;verwijderen;of bewerken...Helluuppp
 
Kan ik niet gewoon de nummers die in een playlist in mediaplayer staan( maar welher en der versprijd staan in mijn pc ) naar een map in bijvoorbeeld "mijn muziekbestanden/playlists kopieeren....
 
Een playlist is niets meer [maar ook niet minder] dan een lijst nummers [liedjes] met daarachter de plek waar de mediaspeler die kan vinden [en dat kan verspreidt staan over 100 bestanden, een usb stick, 2 externe drives, etc. dat maakt niet uit, de speler zoekt ze automatisch op... kan die ze niet vinden [bijv. omdat je de externe drive er niet aan hebt hangen, of het bestand verplaatst hebt naar een andere map], dan wordt de tekst oranje]

Als je een playlist opent, komen de nummers aan de rechterkant van het scherm onder elkaar te staan... boven die nummers staat de tekst "huidige afspeellijst" met een pijltje ernaast... als je daarop klikt staat daar "afspeellijst opslaan als".....
Die afspeellijsten kun je allemaal bij elkaar opslaan in één bestand, maar dan blijven de nummers nog wel links en rechts op je PC staan...
Als die nummers allemaal in één bestand wil hebben zul je ze daar [helaas] handmatig naar toe moeten kopieren........
 
Kan ik niet gewoon de nummers die in een playlist in mediaplayer staan( maar welher en der versprijd staan in mijn pc ) naar een map in bijvoorbeeld "mijn muziekbestanden/playlists kopieeren....
Mij is nog niet echt duidelijk of je de Windows Media Player 10 (of 11) hebt. Als dat wel zo is: standaard wordt elke playlist door WMP 10 (of 11) opgeslagen in:
C:\Documents and Settings\username\Mijn Documenten\Mijn Muziek\My Playlists.
Korter gezegd: in Mijn muziek staat een map My Playlists.
Wat staat er bij jou in?
 
schiet mij maar lek hoor.... als ik op zo'n pijltje ga staan krijg ik alleen de opties alsd eerder genoemd...De optie opslaan als nieuwe playlist is niet mogelijk..Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Misschien iets anders...kan ik in de mediaplayer de nummers geleidelijk in elkaar over laten gaan...nu gaan ze zo abrupt en dat is voor een feestje niet echt lekker..

En 737 die lijsten vind ik wel maar ik krijg ze niet te zien in andere progamma's zoals virtual dj....

Ik hoopte eigenlijk dat als ik die lijsten had gemaakt ik deze (inclusief de bijbehorende MP3 's ergens anders heen kon kopieeren
 
Snap dat ook niet... ik heb Mediaplayer 10... [zit je wel in het scherm "afspelen" ?]

Langzaam in elkaar laten over gaan:
Links onder in het scherm afspelen zit [bij mij!] een schermpje SRS WOW effecten...
Als je daar op de pijltjes klikt kom je "CROSSFADING" tegen.... daar kun je de overlaptijd instellen en dan gaat het ene nummer zachtjes in het andere over......
 
Nee ik zit in de mediabiliotheek en speel ze van daaruit af...Rechtsboven van de nummers zie ik de naam van de betreffende playlist staan met daarnaast een pijltje...als ik die klik kan ik alleen naar een andere lijst of kiezen voor de optie plaats een schijf...
 
En zo te zien heb ik mediaplayer versie 9..dat verklaart wellicht een boel....
 
Maar als je dan even naar "afspelen" gaat [niet in de grijze maar in de blauwe balk] en je kiest in het menu "Beeld" voor "verbeteringen" kun je daar voor "crossfading" kiezen... ga je daarna weer naar mediabibliotheek dan blijven je instellingen werken.....
 
Kreeg je bericht te laat... Dan weet je wat je te doen staat: snel MP10 downloaden!
 
eigenwijze klojoooooo iki heb MP 11 gedownload...weet iemand hoe dat langzaam in elkaarv oevrgaan hier gaat... en hoe ik de playlists hier verplaatst krijg..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan