programma voor foto's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alive

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2006
Berichten
172
hoi,

ik zoek een programma (diavoorstelling) waar de foto's voortbewegen... in meerdere opzichten..(ik bedoel dus: waar je de foto op het scherm laat komen in verschillende standen... ne keer in het begin een klein foto dat dan vergroot... een foto dat van onder naar boven gaat, etc) en met muziek dat je erbij kunt zetten..en tekst

ik heb hier op het forum al ne keer rondgekeken naar mogelijke programma's, maar omdat het de 1 ste keer zal zijn dat ik dit soort programma wil gebruiken, heb ik liever persoonlijke antwoorden...



enige suggesties?
het mag betalend zijn....
geef me een gewoon de beste programma's om dit te doen...

grtzz
 
heb nog gehoord dat niet alle programma's op een dvd speler kunnen gedraaid worden..dus liefst een programma dat je ook op een dvd speler kunt gebruiken

thx
 
komaan ... antwoorden aub


ik zag dat Ulead CD & DVD Pictureshow of pinnacle 10 goed is? klopt dit?

enige andere suggesties?
 
Pinnacle 10 werkt perfect voor dit soort dingen.... kun je ook nog leuke teksten en overgangen inbouwen.....
Het is niet echt het meest gebruikersvriendelijk [mede door de vele mogelijkheden]... je moet je er even in verdiepen.......
 
ok thx zal dat dan eens proberen....

met pinnacle kan je ook op een dvd branden en bekijken op een dvd speler?
 
Er zijn een paar [dure] programma's die de conversie van powerpoint naar dvd kunnen doen... Google met: pps to dvd
 
ik heb het ne keer geprobeerd met nero... daar kan ik gemakkelijk een slideshow met muziek instellen... ge kunt kiezen hoe je uw foto wilt tonen...(bv: van rechts naar links..,etc) of je kunt het willekeurig doen...

Wat ik zou willen dat ik voor elke foto apart wil kunnen kiezen hoe hij op het scherm tevoorschijn komt... (bij nero... heb je alleen de keuze tussen willekeurig (elk foto een andere verschijning) of alle foto's dezelfde verschijning..)

en heb gezien dat je geen tekst kunt bijzetten...

ik wil bv een zwart scherm met een titel... dan een paar foto's... dan een foto met een tekst bv... (met je iets kennen van html of niet?)

ik denk dat wel dat het misschien wel te doen is met powerpoint, maar dat is niet te bekijken op een dvd speler (je hebt er wel programma's voor die dat mogelijk maken maar zijn wel duur)

thx 4 helping
 
bestaat er soms geen programma voor wat ik wil doen omdat ik geen antwoord krijg?
 
power point

check power point, is de goede en makkelijk optie voor wat je wil.
 
Aaanvulling:powerVideoMaker Professional

met deze software kan je power point naar een filmpje omzetten.
je hebt nog ook Presentation To Video Converter voor deze klus.

**Probeer dan anders ProShow Gold te installeren is ook een makkelijke programma, ik denk dat je hem gratis kan krijgen bij een legale versie van je XP.**

grt
 
met deze software kan je power point naar een filmpje omzetten.
je hebt nog ook Presentation To Video Converter voor deze klus.

**Probeer dan anders ProShow Gold te installeren is ook een makkelijke programma, ik denk dat je hem gratis kan krijgen bij een legale versie van je XP.**

grt


hoi Yandouzi

Ik heb sinds enkele dagen proshow gold...(zonder dit bericht te lezen...), na wat zoekwerk en op een ander forum gepost...(hier duurde het wat te lang voor een antwoord...moest ik uw antwoord en paar weken geleden gehad hebben, won ik een paar weken...maar 't is ok)

en ja je hebt gelijk.... proshow gold is een super programma... zeer veel keuzes...makkelijk te gebruiken...

welk programma raden jullie me aan voor films te monteren...(muziek erbij...tekst..zoals proshow...)..kan dit ook bij proshow..(nog niet gecheckt..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan