Iemand met verstand van Audacity?!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikdevoogd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
Berichten
3
Ik heb daarnet een kneitervette mix opgenomen met Audacity.

Aangezien ik nog even wat anders wilde doen bedacht ik me eerst het project op te slaan.

Ik wilde er tenslotte nog wat in knippen, plakken etc. Maar nu heb ik in een map uiteindelijk 1400 kleine .au files staan.

Nu wil ik deze gewoon ACHTER ELKAAR importeren op 1 audiospoor weer zoals ze waren voordat ik het project op sloeg.

Ik kom er niet uit hoe ik dat doe?

Alle hulp zeer maar dan ook zeer gewaardeerd!
 
Ik heb daarnet een kneitervette mix opgenomen met Audacity.

Aangezien ik nog even wat anders wilde doen bedacht ik me eerst het project op te slaan.

Ik wilde er tenslotte nog wat in knippen, plakken etc. Maar nu heb ik in een map uiteindelijk 1400 kleine .au files staan.

Nu wil ik deze gewoon ACHTER ELKAAR importeren op 1 audiospoor weer zoals ze waren voordat ik het project op sloeg.

Ik kom er niet uit hoe ik dat doe?

Alle hulp zeer maar dan ook zeer gewaardeerd!




SUPERSUF! Er staat dus ook nog een .aup bestand... :D

Ik ben klaar met zweten...
 
Ik heb daarnet een kneitervette mix opgenomen met Audacity.

Aangezien ik nog even wat anders wilde doen bedacht ik me eerst het project op te slaan.

Ik wilde er tenslotte nog wat in knippen, plakken etc. Maar nu heb ik in een map uiteindelijk 1400 kleine .au files staan.

Nu wil ik deze gewoon ACHTER ELKAAR importeren op 1 audiospoor weer zoals ze waren voordat ik het project op sloeg.

Ik kom er niet uit hoe ik dat doe?

Alle hulp zeer maar dan ook zeer gewaardeerd!

ik werk regelmatig met Audacity. je moet er dan een MP3 file van maken. dat kan door middel van:

bestand>exporteren als WAV of mp3. om te bewerken vind ik zelf WAV makkelijker..maar dat is natuurlijk een eigen mening:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan