Fotos samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

georgethedaddy

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
6
Van oude pasjes voor en achterkant gescand Vier pasjes op A4 formmat.
Hoe krijg ik voorkant van 2 pasjes(halve A4) naast de achterkant van diezelfde 2 pasjes (halve A4) op 1 afbeelding?
 
kan gewoon simpel in word ofzo.

kies gewoon afbeelding invoegen
kies afbeelding voor tekst
en je kunt ze zo naast me kaar slepen.
 
foto samenvoegen

Dus halve afbeelding selecteren ? en naast andere half geselecteerde afbeelding plakken in Word .
Georgedaddy probeert van alles tot in Paint toe maar nog geen oplossing.
 
hoe bedoel je halve afbeelding selecteren?

ik nam aan dat je een paar pasjes voor en achter kan had ingescand allemaal losse afbeeldingen en dat je die naast elkaar wou hebben zodat je op elke regel een voor en achter kant van zo'n pasje zag.

heb ik iets msschn verkeerd begrepen?:eek:
 
Van deze dumbo een schetsje voor de duidelijkheid.
 

Bijlagen

  • Pasjesscan.zip
    73,1 KB · Weergaven: 67
ok ik snap het ook.

ik dnk dat dit wel mogelijk is in word. alleen moet je elke afbeelding wel 4 keer invoegen en dan bijsnijden en dan voor tekst zetten.

ik wil het wel voor je doen ik weet niet of je gehegt ben aan je persoonlijk data die misschien op die pasjes staan. pincode achterop is zoiezo niet zo slim en als je bang ben dat ik een hartaanval krijg van een mogelijk pasfoto die erop staat of je je ook echt niet druk over te maken wij hebben thuis ook een spiegel dus....
 
foto samenvoegen

Valt nog niet mee om volgens pasjesscan te bewerken.
Maar met programma Picasa kun je scan in vieren snijden en apart kopieeren.Dan eventueel naar Word om voor verdere aanpassing.
Dus probleem gedeeeltelijk opgelost of toch nog de ultieme oplossing bij iemend bekend.
 
Heb je enkel Paint als bewerkingsprogramma?
Anders zou je eens PhotoFiltre (freeware)moeten proberen, daarmee kan je vrij eenvoudig bereiken wat jij wilt.

Pasje A voorkant selecteren en kopieren->via bewerken kiezen voor 'plakken als nieuwe afbeelding. Weer terug naar het orgineel Pasje A achterzijde selecteren->naar de nieuwe afbeelding gaan->kiezen in bewerken voor 'plakken speciaal' je krijgt dan een keuzemenu of je het links, rechts, boven of onder het al geplakte plaatje wilt hebben. Hierna kun je PasjeA afbeelding opslaan.
Voordeel, je hebt de voor en achterzijde van Pasje A samen in één afbeelding staan, misschien nog handig voor later gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan