zijn foto's nog te redden

Status
Niet open voor verdere reacties.

cinrob

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2005
Berichten
20
Bij een computercrash waren al onze gegevens en dus ook foto's weg. Een vriend heeft toen een recovery gedaan en t meeste teruggevonden.
Van de foto's zijn er nu een deel bij die ik kan bekijken als miniatuurweergave, maar als ik die open blijven ze zo klein. Kunnen deze foto's nog gered worden en terug naar een normale grote gebracht worden zonder dat ze onduidelijk worden.
wil een voorbeeldje bijvoegen maar hij geeft fout: FIL7326.JPG:
Your file of 387,5 KB bytes exceeds the forum's limit of 100,0 KB for this filetype.
 
Als die miniatuurweergave nog 387 kB groot is kun je hem nog wel vergroten naar normaal formaat zonder kwaliteitsverlies...
 
en hoe doe ik dat dan, want als ik hem wil vergroten om te printen, is het zeer slechte kwaliteit.
bij afbeeldingsgrootte 160x120 is de resolutie 150 dpi
 
160 x 120 wat? pixels? centimeters?
Heb je een programma als photoshop of psp?
 
16x12 cm formaat van de foto
ik heb het programma dat bij mijn digitaal fototoestel zat en een fotobewerkingsprogramma van Hp
 
zal eens proberen met een andere foto
is mss eenvoudiger als je't kan zien dan mijn uitleg
 

Bijlagen

  • FIL5068.JPG
    FIL5068.JPG
    24 KB · Weergaven: 65
Dank voor de verheldering...
Dit laatste plaatje was 24kB... als je dat vergroot [10x15] blijft er inderdaad niet veel over... ook niet na "kunstgrepen" met Photoshop en Photozoom pro...maar die foto van 387,5 kB zou nog redelijk scherp moeten zijn....... maar als je zegt dat die ook "wazig" wordt bij vergroting ben ik bang dat je er verder niets mee kunt aanvangen.....
vreemd en vooral jammer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan