Wel beeld, geen geluid!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shibby

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
Berichten
28
Vreemd, heb het nog nooit meegemaakt.
Bij sommige video bestanden heb ik nog wel beeld maar geen geluid meer, terwijl het wel zo was!
Dit geld alleen voor sommige beeldfragmenten dus niet bij ze allemaal.
Ik heb WMP 10.
Iemand een oplossing?


Herstelpunt werkt ook niet.
 
werken andere geluiden nog wel?
en misschien werkt het in een andere media player (wmp 11)
 
werken andere geluiden nog wel?
en misschien werkt het in een andere media player (wmp 11)

Geluiden van andere videofragmenten doen het nog wel.
wmp 11 werkt niet bij mij omdat ik geen service pack 2 heb, en als ik die installeer kapt me pc ermee.
 
Om wat voor bestanden gaat het? Op DVD? Of bestanden op je harde schijf?
Welke extensie?
 
ik zou proberen een codec pack te installeren ik ken dit verschijnsel namelijk wel en vermoedelijk heb je een aantal codecs die ontbreken windows media player heeft er een paar standaard plugins die inderdaad soms wel geluid laten horen en geen beeld of andersom. > ik kan k-lite codec pack aanraden (gratis ff googlen) hiermee kun je (volgens de site) 99% van alle beeld en geluids fragmenten afspele
 
ik zou proberen een codec pack te installeren ik ken dit verschijnsel namelijk wel en vermoedelijk heb je een aantal codecs die ontbreken windows media player heeft er een paar standaard plugins die inderdaad soms wel geluid laten horen en geen beeld of andersom. > ik kan k-lite codec pack aanraden (gratis ff googlen) hiermee kun je (volgens de site) 99% van alle beeld en geluids fragmenten afspele

Okee ik ga het proberen, ik vind het alleen zo vreemd dat er eerst wel geluid bij die filmpjes zat, en nu opeens niet meer.
 
ja dat is het ckr, geen virussen ofzo? Het kan ook zijn dat een andere media player (bijv. winamp) codecs delete als die ook geinstalleerd is. Maar laat ff weten of het gewerkt heeft :)
 
ja dat is het ckr, geen virussen ofzo? Het kan ook zijn dat een andere media player (bijv. winamp) codecs delete als die ook geinstalleerd is. Maar laat ff weten of het gewerkt heeft :)

Na wat rommelen is het toch gelukt, ik heb 2 codecpacks er vanaf gehaald en nu doet het geluid het wel op alle bestanden.
Blijkbaar zaten de codecs elkaar in de weg.
 
onderhoud doet wonderen ;) :p maar goed dat het is gelukt :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan