itunes en afwijkende sneltoetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chayell

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
4
Normaal gesproken werkt itunes met eigen sneltoetsen maar opeens krijgen wij bij het indrukken van de spatiebalk de opdracht pauze/spelen bij shift zachter/harder terwijl dit niet de daar voor bestemde sneltoetsen zijn. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Het is knap vervelend vooral als je gewoon aan het msn-en bent want ook dan komt het in beeld
 
niet toevallig onlangs een programma geinstaleerd waarbij je ook snel toetsen moet gebruiken? soms kan dat namelijk invloed hebben op andere programma's
 
niet toevallig onlangs een programma geinstaleerd waarbij je ook snel toetsen moet gebruiken? soms kan dat namelijk invloed hebben op andere programma's

Nee, helemaal niets. Mijn dochter had itunes alleen even op pauze gezet om te gaan leren en bij terugkomst kregen we dit probleem
 
het zou kunnen zijn dat er eventueel een verkeerde knop per ongeluk door dochter is ingedrukt, heb je de instellingen van itunes al eens bekeken of die nog wel goed staan, eventueel zou je itunes nog eens kunnen herinstalaren, dat wil ook nog wel eens helpen.
 
het zou kunnen zijn dat er eventueel een verkeerde knop per ongeluk door dochter is ingedrukt, heb je de instellingen van itunes al eens bekeken of die nog wel goed staan, eventueel zou je itunes nog eens kunnen herinstalaren, dat wil ook nog wel eens helpen.

Ja, als ik nu maar wist welke knop:p Ik had itunes al eens flink onder de loepgenomen maar kwam niet echt iets tegen waar je een wijziging mbt de sneltoetsen ofzo kon aangeven.Het rare is dat zelfs als itunes uit staat en je op de spatiebalk drukt je in een pauze/spelen teken krijgt dus denk ik dat het probleem (knop) waarschijnlijk ergens anders ligt.
 
spatiebalk is plots een sneltoets

Opeens hebben wij het probleem dat als we de spatiebalk in toetsen het pauze/afspelen teken in beeld komt. Zo heeft de shift knop opeens de functie gekregen van harder of zachter zetten gekregen. Iemand enig idee waar deze grappen vandaan komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan