eigenschappen en branden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

CeyLiN

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Berichten
49
hoi,
heb hier nie veel verstand van....ik probeer t zo goed mogelijk uit te leggen:)

bij downloaden van muziek:bij eigenschappen kijk zie ik staan:
alleen lezen en verborgen wathoudt dit in? meestal staat t op alleen lezen...het lukt me niet om t te veranderen...maakt t trouwens wat uit wat ie aangeeft?


ik kan niet al mijn muziekbestanden downloaden....bij de een lukt het...bij de ander geeft ie t volgende aan:
uw selectie bevat geen geldig of ondersteunend muziekbestand.Recordnow! ondersteunt de volgende indelingen voor geluidsbestanden:
mp3,wma,wav,m4a en cda...

als ik de muziekbestanden met elkaar vergelijk zijn de eigenschappen t zelfde....dus ik snap niet waarom ik sommige nie kan branden.....
 
Bij alleen lezen en verborgen moet je niets veranderen. Alleen lezen wil zeggen dat je het bestand ( je raadt het al ) alleen kunt lezen, deze kun je dus niet aanpassen en/of bewerken.

bij verborgen, je maakt deze bestanden als verborgen bestanden, bij de normale instellingen van windows zijn deze dan niet meer zichtbaar. Maar ik neem aan dat je dat niet wilt. :p

Waarmee download je je muziek ? RecordNow is volgens mij een media speler. welke gebruik je zelf ?
 
nee dat wil ik inderdaad niet nee......:) voor het branden maakt t dus nie uit wat er aangevinkt is?

ik brand mijn muziek met recordnow ...

muziek downloaden gaat of via emule...of via sites waar ze een link hebben geplaats om bijv de hele cd te downloaden.....ik haal mijn muziek dus overal vandaan;)
 
ik kan niet al mijn muziekbestanden downloaden....bij de een lukt het...bij de ander geeft ie t volgende aan:
uw selectie bevat geen geldig of ondersteunend muziekbestand.Recordnow! ondersteunt de volgende indelingen voor geluidsbestanden:
mp3,wma,wav,m4a en cda...

als ik de muziekbestanden met elkaar vergelijk zijn de eigenschappen t zelfde....dus ik snap niet waarom ik sommige nie kan branden.....

Dan snap ik deze vraag niet helemaal, wat heeft het downloaden met branden te maken?
 
Dan heb je dus een muzik bestand die Recordnow niet ondersteund, het programma weet dus niet hoe het gebrand moet worden.

Een optie is om te conveteren naar een b.v. MP3 of een ander brandprogramma te gebruiken.
 
voor zover ik weet download ik alleen maar mp3 bestanden....als ik naar de eigenschappen kyk van muziek die ik wel kan branden en muziek die ik niet kan branden...zie ik eigenlyk geen verschil.....
hoe kan ik converteren naar mp3?
ik heb nero geprobeerd maar die wil ook nie meewerken:(
 
niemand die mij kan vertellen hoe ik mijn muziek/bestanden kan converteren naar mp3?????????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan