Geen geluid / geen ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
214
Hey iedereen

Mijn Computer was gecrast dus moet nu alles overnieuw instaleren maar heb nog wel een paar films. Maar als ik die met Windows Media Player open zit er geen ondertiteling bij:S
En als ik de onderteteling met Subtile Workshop open zit er bij de film geen geluid. Moet ik daar soms een codec bij hebben??? Ik heb er wel al 1 maar mischien niet goed. weet iemand een site waar meerdere codecs in 1 pagramma zitten?
 
:S:S:S Snap er niks meer van. Heb nu een paar codecs geinstaleert. nu heb ik wel subs. maar opeens geen geluid meer:S:S En bij 1 film heb ik nu weer geen geluid (eerst ook al niet).
 
Ow.. mmm...:confused: was een beetje dom. mijn hele geluid doet het niet *stilletjes*
weet iemand hoe ik dat kan testen ofzo.. maar net deed hij het wel :S:S:S:S:S:S:S:S:S::confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
 
Heb je al in apparaatbeheer gekeken of daar nog vraagtekens staan.

configuratie
hardware
apparaatbeheer.
 
Waar kan ik zien welke driver ik nodig heb voor mijn geluids kaart??? maar als dat het is. hoe kan het dan dat ik eerst nog wel geluid had bij sommige films???
 
was een beetje dom. mijn hele geluid doet het niet
Je zei het zelf: helemaal geen geluid. Je hebt na een crash alles opnieuw geinstalleerd: heb je toen ook de CD-Rom met stuurprogramma's gebruikt om diverse drivers van je moederbord opnieuw te installeren? Tegenwoordig zit de geluidskaart vaak op het moederbord "gebakken", waardoor die drivers ook opnieuw geinstalleerd moeten worden.
Als het goed is heb je die CD-Rom bij de koop van je PC of bij de koop van je moederbord gekregen.
Het is niet gezegd dat dit je probleem oplost, maar kijk er even naar.
 
Heb je al in apparaatbeheer gekeken of daar nog vraagtekens staan.

configuratie
hardware
apparaatbeheer.
Nog even: heb je dit bovenstaande al gedaan? Wat was de uitkomst?
En download Everest, dan kun je alle gegevens van je PC nakijken.
 
Nog even: heb je dit bovenstaande al gedaan? Wat was de uitkomst?
En download Everest, dan kun je alle gegevens van je PC nakijken.


Alleen bij me Printer staat nog een vraagteken
zie nu net dat er op mijn Motherboard cd ook audio drives zitten
ff installe
 
Laatst bewerkt:
BEDANKT!!!!

ik had fff de SounsMAX geinstaleerd die op de cd van mijn moederbord stond en nu doet het geluid het!!!:D:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan