Philips hdd065/00 musicmatch probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

reactiv

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Berichten
9
Ik heb een probleem met mijn mp3 speler, op de philips mp3 kun je alleen maar met het eigen programma musicmatch er liedjes opzetten niet via windows media player, of naar map :H bijvoorbeeld verplaatsen kan alleen maar met musicmatch, maar ik heb het volgende probleem als ik musicmatch opstart krijg ik de volgende foutmelding:
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!
Program: D:\Program Files\Musicmatch\Musicmatch Jukebox\mmjb.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more information

Ik kom er niet uit wat nou precies het probleem is ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
 
Download de nieuwste versie van Musicmatch van deze site. Sla het bestand op in een tijdelijke map.

De-installeer je huidige Musicmatch. (Start, Configuratiescherm, Software, Wijzigen en verwijderen van programma's).

Installeer het eerder gedownloade programma, herstart PC en kijk of je Musicmatch nu wel kunt openen.

Hopelijk helpt dit.
 
Opgelost

Het opnieuw installeren van de nieuwere versie werkte niet..het ligt aan mmjb.exe maar ik heb het programma alleen maar nodig voor liedjes op mijn mp3 te zetten en daarvoor staat er in de map van musicmatch mmjbportable.exe en die doet het wel dus het is al opgelost:) toch bedankt!
groeten , reactiv
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan