Game video maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkie!

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
78
Hey, ik weet niet of ik deze vraag in de juiste categorie heb geplaatst, zo nee, plaats hem dan even over a.u.b. :thumb:

Ik speel Unreal Tournament 2004, en ik wil nu zelf een video erover maken.
Weet iemand een goed (gratis) programma voor een video capture te maken?
Fraps is me al aangeraden, maar aangezien unreal enorm ging laggen wanneer ik fraps aanzette, heb ik die weer verwijdert. De filmpjes kwamen er ook schokkend uit, met
ongeveer 1 of 2 FPS:confused:

Iemand advies voor een ander programma, of hoe ik Fraps goed kan laten werken?

Alvast bedankt
 
Hey, ik weet niet of ik deze vraag in de juiste categorie heb geplaatst, zo nee, plaats hem dan even over a.u.b. :thumb:

Ik speel Unreal Tournament 2004, en ik wil nu zelf een video erover maken.
Weet iemand een goed (gratis) programma voor een video capture te maken?
Fraps is me al aangeraden, maar aangezien unreal enorm ging laggen wanneer ik fraps aanzette, heb ik die weer verwijdert. De filmpjes kwamen er ook schokkend uit, met
ongeveer 1 of 2 FPS:confused:

Iemand advies voor een ander programma, of hoe ik Fraps goed kan laten werken?

Alvast bedankt

Snag It kan je proberen. Is shareware.
 
Misschien een tip over Fraps.
Zet de framerate eens iets lager.

 
Ik ben wat vergeten te vertellen, namelijk dat ik een pop-up krijg als ik fraps opstart
Daarin staat" You NVIDIA Detonator drivers are out of date! There may be [performance problems capturing video from your games. You can download the latest Forceware drivers for free from: http://www.nvidia.com"

Met snagit heb ik trouwens hetzelfde probleem michael, schokkend beeld.

(zie screenshot)



Dus ik ging naar nvidia.com, ik downloadde een driver die voor allee geforce modellen bestemt was. Na de installatie starten ik mijn computer opnieuw op, en mijn computer ging enorm langzaam, het duurde ongeveer 10 minuten voordat hij was opgestart, en als ik op internet explorer drukte, moest ik ook 10 minuten wachten voordat het browser eindelijk verscheen.

(ik heb nogal een slechte videokaart, maar volgens mij kan het daa rniet aan liggen dat ik een hele slechte FPS krijg tijdens het video capturen)

Mijn videokaart = Nvidia GeForce 400MX ( 32 MB )

Kan iemand zeggen welke drivers ik dan moet updaten? of kan iemand zeggen waarom FRAPS anders niet goed werkt? ik heb de framerate al op 25 gezet maar toen bleef het alsnog rond de 10/8 FPS, nogal schokkend dus.

Alvast bedankt,

Robin
 

Bijlagen

  • jj.JPG
    jj.JPG
    13,6 KB · Weergaven: 70
Laatst bewerkt:
Ik krijg het idee dat er iets mis gaat met de installatie van je nieuwe drivers.
Probeer deze tips eens.
Je kaart is niet de nieuwste meer moet moet op zich geen probleem zijn voor Fraps.
Je apparaatbeheer ziet er ook goed uit, geen gele tekens?
 
Ik zal vanavond de drivers opnieuw installeren, op de manier die staat beschreven bij de gegeven tekst. En er staan geen gele tekentjes bij de apparaatbeheer, want ik denk als dat zo zou zijn, dat ik dan ook niet meer normaal unreal tournament 2004 zou kunnen spelen. Ik zal vanavond een bericht plaatsne of het gelukt is of niet :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan