hoe een filmpje knippen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

twirlgirl86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2006
Berichten
3
hallo,

Ik heb een vraagje over hoe ik een deel uit een filmpje kan knippen?
Welk programma heb je hier voor nodig? Ik had al een beetje rondgekeken op dit forum en vond iets over VirtualDub op sourceforge.net, maar dit lukt me niet echt :confused: . Wie kan mij hier mee helpen?
 
Het lukt mij al niet op dat programma te downloaden eigenlijk. Als ik klik op downloaden, dan krijg ik een nieuw scherm, maar daar kan ik nergens meer op downloaden klikken:confused:
 
Ga naar deze site en klik op download. Het is een zip-bestand dat je uit moet pakken met Winzip. Maak eerst zelf een nieuwe map, noem die Virtdub en pak uit in dat mapje.
 
okey, dat is gelukt! :D Alleen nu wil hij het filmpje dat ik wil knippen niet afspelen. hij geeft als foutmelding aan:
coul'n't locate decompressor for format 'MP43'(Microsoft high speeds MPEG-4 V3)
VirtualDub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to compress video. Direct Show codecs, such as those used by windows media player, are not suitable.

Wat moet ik hier aan doen?
 
Dat kan gebeuren. :( Er is waarschijnlijk een oplossing voor. :) Download hier K-Lite Codec Pack Full. Daar zitten (bijna) alle codecs in die je maar nodig hebt.
Als je het programma installeert vraagt hij misschien of hij een codec op je PC mag vervangen. Zeg dan "Ja" (of "OK").
NB: ik twijfel een beetje of er ook een codec voor MP4.3 inzit, maar dat wordt gauw genoeg duidelijk.
 
VideoRedo

okey, dat is gelukt! :D Alleen nu wil hij het filmpje dat ik wil knippen niet afspelen. hij geeft als foutmelding aan:
coul'n't locate decompressor for format 'MP43'(Microsoft high speeds MPEG-4 V3)
VirtualDub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to compress video. Direct Show codecs, such as those used by windows media player, are not suitable.

Wat moet ik hier aan doen?


Hoi ik zou naar VideoReDo.com gaan en daar kan je dat prg. downloaden en gratis uitproberen. Het werkt bij mijn perfect en ben er zeer tevreden mee om reclame's eruit te knippen en heb hem ook gekocht via Pay geval.

Veel sucses en werkt gegarandeerd en anders hoor ik het wel.
 
hallo,

Ik heb een vraagje over hoe ik een deel uit een filmpje kan knippen?
Welk programma heb je hier voor nodig? Ik had al een beetje rondgekeken op dit forum en vond iets over VirtualDub op sourceforge.net, maar dit lukt me niet echt :confused: . Wie kan mij hier mee helpen?

Ik heb een tijd geleden bij http://www.doeasier.org/ twee programma's gedownload, een om te knippen en een andere om filmpjes te plakken. Het is misschien wat lastig dat je dan met twee aparte programma's moet werken maar ze zijn erg eenvoudig in het gebruik en niet al te duur. Bij filmpjes plakken moeten de filmpjes wel van exact hetzelfde type en beeldformaat zijn geloof ik, anders werkt 't niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan