avi to dvd met winavi

Status
Niet open voor verdere reacties.

StoneyCity

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
541
ik ben nieuw met dvdtjes branden. ik wil een avi bestand op een gewone dvd speler kunnen afspelen. ik wil er ondertitel onder ik weet dat ik vobsub moet hebben geinstallerd het zit erop. avi bestend converteren naar dvd klaar. test ik ff of de ondertitels het doen, doen ze het af en toe en dan een lange tijd niet en daarna wel opeens hoe kan ik het verhelpen?

de avi en de srt ondertitelbestand staan op dezelfde naam in een aparte map als ik dan zo afspeel doet de ondertiteling het hellemaal.
 
Laatst bewerkt:
dit is zo toevallig... wat jij net vertelde.... ik heb precies het zelfde probleem Stone City.. nu maar w8ten op een antwoord... ik heb ook winavi + vobsub het werkt wel heel fijn alleen met die ondertiteling ja ik weet het ook niet.

doei en mar w8ten op het antwoord hé!!
 
Sjaak trekhaak je hebt in jouw topic diverse suggesties gekregen. Werkt geen van alle dan? Meld in jouw topic wat de problemen zijn
 
hoezo miskien dat meerdere mensen eerder in deze topic kijken dan bij mij dan weet ik het tog ook :S :cool:
 
En toch is het niet de bedoeling dat je "inbreekt" in een ander topic en zeker niet als je al een eigen topic hebt
 
hoezo miskien dat meerdere mensen eerder in deze topic kijken dan bij mij dan weet ik het tog ook :S :cool:

hun hebben wel gelijk

het is aardig dat je dat zegt maar wat heb ik eraan dit is geen vrienden maak topic ik wacht op antwoord op mijn vraag en dan krijg ik zoiets van jij te lezen stel je was mij wacht op antwoord en een ander reageert van zoals je net zei krijg ik email dat er een reactie is op mij topic denkt ik ow ben benieuwd ga kijken en dan lees ik iets waar ik mijn computer probleem niet op kan lossen

dat kan toch niet stel je maar voor