avi to dvd met winavi

Status
Niet open voor verdere reacties.

StoneyCity

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
541
ik ben nieuw met dvdtjes branden. ik wil een avi bestand op een gewone dvd speler kunnen afspelen. ik wil er ondertitel onder ik weet dat ik vobsub moet hebben geinstallerd het zit erop. avi bestend converteren naar dvd klaar. test ik ff of de ondertitels het doen, doen ze het af en toe en dan een lange tijd niet en daarna wel opeens hoe kan ik het verhelpen?

de avi en de srt ondertitelbestand staan op dezelfde naam in een aparte map als ik dan zo afspeel doet de ondertiteling het hellemaal.
 
Laatst bewerkt:
dit is zo toevallig... wat jij net vertelde.... ik heb precies het zelfde probleem Stone City.. nu maar w8ten op een antwoord... ik heb ook winavi + vobsub het werkt wel heel fijn alleen met die ondertiteling ja ik weet het ook niet.

doei en mar w8ten op het antwoord hé!!
 
Sjaak trekhaak je hebt in jouw topic diverse suggesties gekregen. Werkt geen van alle dan? Meld in jouw topic wat de problemen zijn
 
hoezo miskien dat meerdere mensen eerder in deze topic kijken dan bij mij dan weet ik het tog ook :S :cool:
 
En toch is het niet de bedoeling dat je "inbreekt" in een ander topic en zeker niet als je al een eigen topic hebt
 
hoezo miskien dat meerdere mensen eerder in deze topic kijken dan bij mij dan weet ik het tog ook :S :cool:

hun hebben wel gelijk

het is aardig dat je dat zegt maar wat heb ik eraan dit is geen vrienden maak topic ik wacht op antwoord op mijn vraag en dan krijg ik zoiets van jij te lezen stel je was mij wacht op antwoord en een ander reageert van zoals je net zei krijg ik email dat er een reactie is op mij topic denkt ik ow ben benieuwd ga kijken en dan lees ik iets waar ik mijn computer probleem niet op kan lossen

dat kan toch niet stel je maar voor
iedereen doet hier hun best het maakt niet uit wat voor nickname degene heeft ik kan mijn nickname net zo goed homo noemen niet dat ik homo ben maar het is een gewoonte dat een ander antwoord zal geven op een vraag ga niet in andere topics rommelen bespaar jezelf de tijd ik krijg heel soms ook geen antwoord op mijn vraag om verschillende redenen te moeilijk te beantwoorden of zo stel jezelf het maar voor.

gewoon wachten op antwoord!
 
Laatst bewerkt:
Haal gratis Subtitle Workshop op.... Zoek dan CucuSoft Avi to DVD converter Pro...
Test de ondertiteling in subtitle workshop
Open de avi in cucu, zet een vinkje bij "add subtitles" , zet de [ingebouwde] DVD author uit, druk op "convert" en na een minuut of tig vind je dan in de map "converter output" de resultaat mpeg... speel die af om te controleren of de subs goed werken... is dat ok gebruik dan de author om het bestand om te zetten naar DVD.... dat resultaat staat dan als "Video_TS" bestand in de map "Cucusoft Output" .... brand het daarna op dvd...

Deze omweg is alleen maar voor dit bestand interessant omdat die subs dus schijnen te "spoken" [dit kan zijn omdat er een fout in de timing of synchronisatie zit [overlap].

Voor andere bestanden biedt Cucu de mogelijkheid om het hele traject, eventueel inclusief branden, met één muisklik uit te voeren.......
 
Laatst bewerkt:
Haal gratis Subtitle Workshop op.... Zoek dan CucuSoft Avi to DVD converter Pro...

he ik heb ff wat te zeggen cocusoft is zwaar ***** winavi vindt ik toch makkelijker.subtitle wokshop wel oke. ik heb het toch met winavi gedaan heb wat vinkjes aangepast en de film laten converteren en branden nu loopt ondertitel toch goed zelfs op playstation 2 als dvd speler.

het probleem is opgelost:thumb:

voor je gaat converteren in winavi zie je de button advanced oftewel options als je bij tabblad dvd bij aspect ratio bv 4:3 selecteert dan moet je bij tabblad encode ook 4:3 selecteren bij aspect ratio. en bij tabblad dvd bij target format heb ik pal geselecteerd weet niet of dat wat uitmaakt experimenteer ermee en je weet genoeg:thumb: :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan