Slaat filmpje windows movie maker niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick M

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2005
Berichten
72
Hallo,

Ik heb een filmpje gemaakt op windows movie maker alleen mijn PC weigert hem op te slaan (Save Movie file). Er komt dan te staan: Windows movie maker cannot save the movie to the specified location.

Ik heb genoeg ruimte over op m`n schijf.

Wie kan me helpen?

alvast bedant,

Patrick Moeke
 
probeer overnieuw demap te selecteren waar jehem wil opslaan het kan zijn dat je met backspace prongelijk iets heb weggehaald uit de locatie. kijk ook of je niet een bestaant bestand heb geslecteert.
 
welke movie maker heb je trouwens?

er zijn al verschillende updates bij sp2 zat volgens mij moviemaker2 maar daarna zijn er ook allemaal nieuwe updates geweest.

kijk bij help--> info

ik heb versie 2.1.4026.0 misschien is het een bug.

en heb je trouwens meerdere schijven in je PC probeer het anders eens ergens anders of op een andere schijf op te slaan ken je hem altijd nog kopieeren naar.
 
ik heb al andere schijf geprobeerd:
Estimated space required:
44.12MB
Estimated disk space available on drive C:
8.10GB
Dus dit lijkt me geen probleem.

Verder staat er bij setting details:
File type: Windows Media Video
Display Size: 680 x 480
aspect ratio 4:3
Frames per second: 30
 
ik heb al andere schijf geprobeerd:
Estimated space required:
44.12MB
Estimated disk space available on drive C:
8.10GB
Dus dit lijkt me geen probleem.

Verder staat er bij setting details:
File type: Windows Media Video
Display Size: 680 x 480
aspect ratio 4:3
Frames per second: 30


ziet er allemaal normaal uit ja maar ik heb ook wel eens een complete film gemaakt in windows moviemaker maar toen kon hij ook mijn media bestanden niet aan en ook problemen met opslaan en coderen ik raad zelf eerlijk gezegd een ander programma aan wat proffesioneler. maar ik zal nog ff google heb je hem al wel geupdate. want net als ik al eerder zeg het kan ook een bug zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan