CD beveiligen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ Boulie

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2006
Berichten
88
Hallo allemaal,

Ik heb een lange mix gemaakt en nou wil ik die op CD zetten.
Het is de bedoeling dat iemand de CD via zijn/haar PC kan afspelen maar dat de mix beveiligd is zeg maar. Hij of zij kan dan de mix niet kopieren naar de schijf maar wel beluisteren. Hoe kan ik dat toepassen op die CD?
Dat iemand hem kan beluisteren maar dat hij de mix niet kan kopieren naar de schijf en dan dat er een fout komt 'DIT BESTAND IS BEVEILIGD' of zo iets.
Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

DJ Boulie
 
Welke brander gebruik je? Nero? Vaak zit er de keuze om te beveiligen bij in. Maar ik heb er geen ervaring mee.
 
Nou, eerlijk gezegd heeft dat niet veel zin. Als de industrie het al niet voor elkaar krijgt om een deugdelijke beveiliging op een CD te zetten waar blijf jij dan?? Het valt altijd te rippen of te dupliceren. Er is daar zoveel software voor te krijgen.....
 
Nou, eerlijk gezegd heeft dat niet veel zin. Als de industrie het al niet voor elkaar krijgt om een deugdelijke beveiliging op een CD te zetten waar blijf jij dan?? Het valt altijd te rippen of te dupliceren. Er is daar zoveel software voor te krijgen.....

ja idd, daar heb je volkomen gelijk in.
Maar als ik nou alleen de beveiling erop kan krijgen dat het kopieren niet gaat.
Oke rippen idd daar kan je niet overheen maar rechtermuisknpp en dan kopieren naar schijf, als ik dat nou weg kan halen dan ebn ik al blij zat.
Wie weet hoe ik dat moet doen?
 
ja idd, daar heb je volkomen gelijk in.
Maar als ik nou alleen de beveiling erop kan krijgen dat het kopieren niet gaat.
Oke rippen idd daar kan je niet overheen maar rechtermuisknpp en dan kopieren naar schijf, als ik dat nou weg kan halen dan ebn ik al blij zat.


Kijk, en neem ik je CD en start Clone CD en maak keurig een image op mijn schijf van je CD die ik vervolgens weer op een CD brand en ik ben klaar.....sorry maar het is nou eenmaal zo.
 
Maar als ik nou alleen de beveiling erop kan krijgen dat het kopieren niet gaat.
Je kunt je CD dus alleen uit handen geven aan mensen die je volkomen vertrouwt.
Is het om een demo af te geven aan de muziekindustrie, dan geldt hetzelfde.
Maar Sony zal denk ik niet gauw jouw CD rippen. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Als het inderdaad te maken heeft met een of meerdere zakelijke contacten,
op de site van Buma/Stemra staat het een en ander over het vastleggen van auteursrechten.
Of gaat dat nou ook weer wat te ver?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan