fotodownloader

Status
Niet open voor verdere reacties.

flkkmk

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Berichten
160
Ik gebruik al enkele jaren Adobe Photoshop/Picassa. Opeens vind de computer mn fototoestel niet meer als ik de kabel aansluit op mijn fototoestel. Ik kom dan terecht op schijf H..
Voor zover ik na kan gaan is alles aangesloten als voorheen.
 
ik wee nie of je altijd je kabel er in laat hangen maar probeer het is op een andere usb apparaat. en ga na of je camera je geheugenkaart wel ziet. dus dat hij niet net geformateerd is door je pc bijvoorbeeld en dat je camera er eerst nog zijn eigen mappen op moet aanmaken.
 
ik wee nie of je altijd je kabel er in laat hangen maar probeer het is op een andere usb apparaat. en ga na of je camera je geheugenkaart wel ziet. dus dat hij niet net geformateerd is door je pc bijvoorbeeld en dat je camera er eerst nog zijn eigen mappen op moet aanmaken.
 

heb andere USB poort gebruikt, werkt niet. Camera herkent kaart wel.
 
en als je eerst je camera er aan hangt en dan pas de software opstart. en het kan ook wel eens schelen als je bijv, net iets heb verwijderd ofzo om je pc opnieuw optestarten. en je zegt hij herkent hem als schijf H kan je dan wel gewoon door je foto's bladeren enzo? als je naar deze computer gaat en dan naar die schijf H
 
en als je eerst je camera er aan hangt en dan pas de software opstart. en het kan ook wel eens schelen als je bijv, net iets heb verwijderd ofzo om je pc opnieuw optestarten. en je zegt hij herkent hem als schijf H kan je dan wel gewoon door je foto's bladeren enzo? als je naar deze computer gaat en dan naar die schijf H

Er wordt aangegeven "Sony memory stick"" klik je het aan wordt het schijf H is is onderdeel van de C schijf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan