media player loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrh

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Berichten
8
:eek: hallo ik heb een uitdaging
als ik een filmpie (die bv mij toegestuurt is via email) wil afspelen
loopt de media player vast echt vast hoor ik krijg met veeeel moeite het via taakbeheer gestopt
ik heb van alles geprobeerd media-p er af gegooid opnieuw geinstal, codec gedown load ect ect muziek afspelen no probs
cccleaner eroverheen laten fietsen ect ect helpt tot nu niet
wie heeft de gouden tip
:shocked: :)
 
he heb je het met elk video bestand?

instaleer deze media player is
http://www.inmatrix.com/

onder het opstarten geeft hij de eerste keer weer welke codecs je mist of die niet werken.

en probeer het ook eens door eerst het bestand bijv in mijn documenten te zetten en als hij ingepakt zit eerst uit tepakken.
 
ja echt op elk filpje die ik op gestuurd krijg :confused:
als ik jou tip op volg moet ik dan de standaard versie downloaden
en die fijne mediaplayer removen :shocked: (die niet werkt)
oja het maak niet echt veel uit als ze ik in mijn documenten zet het probleem blijft
enne als dit werkt hoe zet ik dan de bestaande filmpie om zodat ze alleen met zoom afspeelt

in ieder geval alvastbedankt voor je reactie :thumb:


mark
 
nee die zoom player wordt ernaast geinstaleerd. dus je normale player kan je gewoon behouden.

maar stel de filmpjes werken gelijk in die zoomplayer dan lag het aan jouw player. maar doen ze het daar ook nietin en je ziet bij het opstaten van die player een hele lijst metcodecs staan die niet zijn geinstaleerd of die problemen geven. zou ik die allemaal instaleren. en kijken wat hij dan doet. en een hele grote kans dat je je media player dan gewoon kan gebruiken.
en ja gewoon de classic versie denk ik
 
mediaplayer

:evil: nog heeeel ff en er vliegt een pc over de wereld....... die van mij !!!!
maar okee :cool:
ik heb zoom player binnen gehaald met allemissende codec, deze geinstalleerd
maar nada ,noppes ,niets, zoomplayer loopt ook vast (mijn cpu gaat naar de 100% )
wat doe ik verkeerd ?????:shocked:
het maakt niet uit welke player ik download op alle players lopen elk geselecteerde filmpje vast

het is opgelost
ik heb hem uiteindelijk maar naar de pc winkelgebracht want bij alle tips zat niet de goede
het bleek hem in de drivers van het moederbord te zitten
dus deze jongen kan weer naar de filmpie kijken
killer555 iniedergeval bedankt voor je moeite


mark
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan