@home knalt er vaak uit.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxscxx

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Berichten
77
Ik heb dus het probleem dat @home er de laatste tijd veel eruit knalt nu net weer dus ik dacht, laat ik het maar eens vragen op helpmij.nl. Wat zou ik hier aan kunnen doen ???
Alvast bedankt ;)
 
Eerst maar eens vertellen hoe e.e.a er bij je uit ziet. Maak je gebruik van een router of zit je rechtstreeks?

Ik neem aan dat je het ook al aan de helpdesk gemeld hebt van @home. Wat zeggen die?
 
ik zou @home zelf maar is bellen, ik heb hier ook @home en had vorig jaar ook veel uitval van een paar uur of soms gewoon een heel weekend.

Daar heb ik het laatste jaar helemaal geen last meer van. Het was niet iets regionaals want er was geen storing, maar er bleek iets op hun server niet goed te zijn ofzo waardoor ik geen internet kreeg :confused:

gewoon even bellen.
 
En over welk modem praten we van @home.
Is het alleen internet of zit er ook telefonie bij.
 
Verder is @home landelijk weer bezig met hun servers te vervangen / updaten, ook dat wil nog wel eens een wat minder stabiele verbinding tot gevolg hebben.
 
Als je draadloos zit dan moet je het kanaal een keertje veranderen. Misschien dat er meerdere mensen op zitten. Het heeft bij mij laatst geholpen :eek:
 
nope niet draadloos en erm ik zal wel eens bellen ;)
 
Wel een router?

Zoja probeer dan ook eens een nieuwere firmware mocht die aanwezig zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan