Van HardDisk naar DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lEEnE

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
28
Ik heb enige familiefilmpjes (die zijn gemaakt met de videocamera ) via de TV input overgezet naar mijn PC. Ze zijn daar opgeslagen als MPEG .mpg Nu loopt mijn schijf langzaam vol en ik wil graag enige filmpje ook via een dvd speler kunnen laten zien. Hoe moet ik dit aanpakken. Ik ben een complete leek op het gebied van dvd's branden want het is nog nooit gelukt. Er zijn wel veel tips voor dvd -> dvd of rippen maar juist van PC -> dvd zie ik nergens.

Ook wil vragen of iemand kan aangeven hoe ik het beste uit bijv. 3 filmpjes een compilatie kan maken.

Last but not least de mpg bestanden worden bij het overzetten naar PC allemaal rond de 4.000.000 kb afgebroken en dan start het vervolg van de opname. Kan ik deze bestanden eenvoudig samenvoegen op een dvd. Kun je ook van te voren zien wat het resultaat wordt kwa beeldweergave en grote van beeld voordat je het brand.

Alvast bedankt voor alle reacties

Leen
 
Als je Nero Vision 4 hebt, kun daar de bestanden van je harde schijf samenbrengen in een project en daarna op een CD/DVD branden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan