Audio of beeld probleem (pinnacle Dazzle DVD recorder USB)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparkle

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2001
Berichten
126
Hallo allemaal,

Ik probeer om mijn videobanden over te zetten op dvd. Dit lukt prima. Beeld is goed, geluid ik ook perfect... alleen de video is te langzaam of het geluid is te snel. Een van deze 2 kloppen niet. Ik gebruik instant dvd recorder. Beeld preview werkt prima met geluid. Maar zodra ik ga opnemen begint de preview te haperen. Ergens in het scherm wordt er ook aan gegeven hoeveel beelden er niet bruikbaar zijn. Deze loopt bij mij aardig flink hoog op. Daar maak ik op uit dat de audio wel goed loopt maar dat er teveel beelden zijn te komen vervallen. Studio 9 QS ( van pinnacle) kan ik niet gebruiken omdat er dan helemaal geen geluid is. (Optie Dazzle DVC100 ontbreekt bij de audio) Dus ik ben gebonden aan Instant dvd recorder.

Wie weet wat ik hier aan kan doen?

Heb zelf al meerdere instellingen geprobeerd van goed, beter tot best. maar het resultaat blijft het zelfde. Ook heb ik hem aangesloten op een USB 2.0 poort en is het apparaat verbonden met composiet kabels. (dus video, geluid links en geluid rechts)

Voor het geval dat mijn configuratie belangrijk is:

ECS K8m800-M2
AMD Sempron 3000+ (1,8 GHz)
1024 ddr geheugen
200GB SATA Harddisk
Soundblaster Audigy (1e versie)
Pinnacle Dazzle DVC100 USB

Hoop dat iemand een oplossing weet!

Alvast bedankt voor de reacties,

Groeten,

Ron
 
De snelheid kan niet ingesteld worden. kan alleen de dvd brander selecteren en that's it.

Groeten,

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan