DVD Maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hareksjon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
1
Hoi,

Nu heb ik dus een vraag. Ik heb echt veel gelezen, maar ik snap er nu niks meer van.
Ik heb nu dus een .avi bestand van 700mb die ik op een dvd/cd wil zetten zodat ik die op de dvd speler kan afspelen en dus op de tv kan bekijken. Ik weet dus ook niet wat mijn dvd speler ondersteund het is gewoon een standaard dvd speler. Zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik nu moet gaan doen zodat ik het volgende week op tv kan bekijken. En welke programmas ik nodig zal hebben.
Alvast bedankt:)

(ondertiteling enzo is niet nodig omdat mijn engels wel ok is)
 
Kijk eens op www.weethet.nl
Daar staat een scala aan informatie hierover en welke programma's je nodig hebt om dit te kunnen uitvoeren.
 
Hier vind je een hele goede en duidelijke handleiding met het programma Winavi.

Hier vind je een hele goede en duidelijke handleiding met het programma The Filmmachine.
 
Laatst bewerkt:
Heb je heel per ongeluk Nero Vision Express (deel uitmakende van het Nero softwarepakket) op je machine staan ?

Zo ja, dan is het erg simpel.

start VisionExpress en kies voor DVD maken, vervolgens DVD video en vervolgens voor Videobestanden toevoegen. Surf naar het .avi bestand en selecteer het. De overige schermen van Nero kun je doorklikken met OK. (heb je meer ervaring dan kun je leuke menuutjes maken etc. met o.a. die vervolgschermen)

Tot slot branden en het omzetproces (volledig automatisch) start.
Houdt wel rekening met het feit dat omzetting net zo lang (kan) duren als dat de film in minuten duurt!!!

Na afloop van het omzettingsproces heb je een keurige DVD die je in je DVD speler kunt afspelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan