WMP speelt geen filmpjes af van internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jodocus

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
151
Hallo vrienden,

Het lukt mij maar steeds niet om filmpjes die op internetsites staan af te spelen via de Windows Media Player 10. Ik krijg dan steeds de onderstaande foutmelding. Bij extra, internetopties, geavanceerd, multimedia staat alles aangehinkt behalve de tijdelijke aanduidingen bij het downloaden. Wie kan dit probleem oplossen.
Ik heb slechts 1 computer die middels een modem rechtstreeks (ADSL via xs4all) rechtsreeks op het internet is aangesloten, dus geen eigen netwerk.

C00D11B3: Er is een netwerkfout opgetreden
Het bestand kan niet worden afgespeeld omdat er een netwerkfout is opgetreden. Dit foutbericht kan in de volgende gevallen worden weergegeven:
• De server is niet beschikbaar (de server is bijvoorbeeld bezet of off line). Probeer het later opnieuw.
• U bent niet verbonden met het LAN-netwerk (Local Area Network) of internet. Maak verbinding met het netwerk of internet en probeer het opnieuw.
• De instellingen van de proxyserver voor Windows Media Player zijn niet correct geconfigureerd. Controleer de proxy-instellingen en probeer het opnieuw.
De instellingen van de proxyserver controleren
• Kies Opties in het menu Extra en klik op de tab Netwerk. Controleer vervolgens de instellingen in het gedeelte Streaming proxy-instellingen.

Opmerkingen
Als u niet weet wat de correcte instellingen van de proxyserver zijn, selecteert u op het tabblad Netwerk een protocol, klikt u op Configureren en selecteert u het keuzerondje Proxy-instellingen automatisch zoeken of Proxy-instellingen van de webbrowser gebruiken (alleen beschikbaar voor het HTTP-protocol).
Als u via een inbelverbinding met internet bent verbonden, kunt u de proxyserver mogelijk niet kiezen. Raadpleeg de internetprovider (ISP) of netwerkbeheerder voor meer informatie.
Foutcode = 0xC00D11B3, Voorwaardecode = 0x00000000
 
Even vooraf: voldoet je systeem aan de eisen voor een upgrade naar Windows Media Player 11?

Ga in WMP10 naar Extra, Opties, tab Netwerk.
Op dit plaatje <<< klik) kun je zien hoe dat er bij mij uitziet.

Microsoft zegt een aantal dingen over foutmelding C00D11B3.
Kijk even naar de tekst die ik van de site heb geplukt:
 

Bijlagen

  • ErrorWMP.jpg
    ErrorWMP.jpg
    54,3 KB · Weergaven: 40
Het probleem is al opgelost. Ik had helemaal vergeten mijn firewall instelling voor WMP aan te passen. Mijn fout, sorry voor de onnodige vraagstelling. B737, bedankt voor je reply.
 
foutmelding C00D11B3

Sinds kort kan ik geen bestanden via Casema live tv afspelen. Ik heb windows media player 11. Ik ontvang steeds foutmedingen C00D11B3. Dit blijft maar doorgaan maar er
komt geen goede oplossing. De instellingen van de proxyserver gecontroleerd
Als ik Opties kies in het menu Extra en klik op de tab Netwerk. Controleer
vervolgens de instellingen in het gedeelte Streaming proxy-instellingen. Het
maakt niet uit of kies voor automatisch kiezen of bestaand netwerk. Firewals gecheckt
alles staat oké. Opnieuw media geinstalleerd en toch blijf ik deze foutmelding krijgen.
Ik heb Casema breedband abonnement. Ik kan wel muziek en casema live tv + afspelen!!!!
Hoe kan ik deze probleem eindelijk oplossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan