rare gekke geluiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

magrietje

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2005
Berichten
93
ik starte vanmorgen de laptop op en tot mijn verbazing pakt hij bij de programma;s krakende geluiden en als ik een site open dan geeft hij ook een krakende geluid ,maar als ik mijn muziek open met wmp dan geeft hhij gewoon uziek dus de geluidskaart is wel goed,alsik b.v het geluid pak van pc afsluiten in de map c windows en open met wmp doet hij het goed en als ik open in configuratiescherm en dan bij geluiden dan kraakr hij ook weer
en als ik op de knop vorige druk geeft hij ook raar geluid ,maar verder zijn de muziek en geluiden wel goed
kan iemand mij hiermee helpen
 
Dat heb ik de laaste dagen nog een paar keer gezien zoiets.
Geen idee!!
Verwijder je Software van je geluidskaart eens,en installeer eens overnieuw,wie weet helpt het
 
sory dat het zo lang duurde ,maar was niet bereikbaar voor onbepaalde tijd
maar mijn vraag is inmidels opgelost
sorry voor het overlast en het niet reageren
 
naar 'geluiden en audio-apparaten' . en dan bij geluiden en daar weer op standaard klikken en dan nog eens naar opties en wer iets uitvinken,was wel een hele weg,en een probleem ,maar ben er uitgekomen,alleen de pc is op de 1 of ander manier wel traag geworden ,terwijl er haast niks opstaat ,maar dat komt wel heb weinig tijd op moment

maar in ieder geval bedankt verder en nogmaals mijn excuus voor niet weer terug reageren

gr magrietje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan