foto`s auteursrechtelijk beveiligen, maar hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Berichten
191
Wie kan mij vertellen hoed het de mensen op bv marktplaats hun foto auteursrechtelijk te beschermen, je weet wel dat er zon popupje komt, deze foto is auteursrechtelijk bescherm. Ik heb zelf veel foto`s van computer hardware die ik wil beveiligen tegen downloaden. Dus wie kan mij helpen?
 
Foto's van Marktplaats zijn gewoon te downloaden hoor.
 
Ik ben geen expert in het bouwen van websites maar ik weet via dit forum (aangezien deze vraag vaker voorkomt) dat je nooit 100% kan beveiligen. Je kan een rechtsklik beveiliging aanbrengen maar dak blijkt dat men het gewoon uit de bron van de site kan halen. Wellicht is het een idee de foto's onaantrekkelijk te maken door er licht een watermerk op aan te brengen.
 
Er valt helemaal niks te beschermen, maak eerst je onzichtbare mappen zichtbaar en ga dan naar

C:\Documents and Settings\JOUW NAAM\Local Settings\Temporary Internet Files

Daar vind je alles terug wat je bekeken hebt...
 
Ok, dat snap ik, maar het gaat erom dat iemand er moeite voor moet doen, die foto staat toch wel ergens in google, ik moet ook moeite doen voor mijn foto`s, en weet uit ervaring dat ik niet snel verder pruts als de foto (lichtelijk) is beschermd.
 
80% doorzichtig watermerk erdoor in diagonaal
 
Kijk maar.

attachment.php
 

Bijlagen

  • gjEd9A0nYa4=[1].jpg
    gjEd9A0nYa4=[1].jpg
    45,1 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt:
Ook een printscreen werkt natuurlijk.
Een watermerk is ook volgens mij inderdaad de enige optie.

attachment.php
 

Bijlagen

  • printsreen.jpg
    printsreen.jpg
    62,2 KB · Weergaven: 93
Laatst bewerkt:
Ok het is me duidelijk, het is niet geweldig, maar weet iemand nog met welk programma ik het best een watermerk kan maken? Ben niet zo foto technisch aangelegd!:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan