lange mix nummeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

lebas

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2004
Berichten
122
ik heb een lange mp3 mix van internet gedownload met trance music.
Nu wil deze afspelen in mijn mp3 stick is er een programma dat dit nummer verdeeld in
tracks zodat ik kan skippen naar andere nummers?

Ik weet dat je programma's hebt dit hakken het nummer in gewenste stukken en worden het afzonderlijke files. Maar dan heb je geen lange mix meer

Wie o wie kan me helpen

:thumb:
 
Ik weet niet of je Winamp hebt, maar zo ja, laadt daar dan je mix eens in, en ga op de song staan met je muis en rechtsklik. Kies "View file info" of de Nederlandse vertaling ervan. Ik weet niet wat er dan bij jou tevoorschijn komt, maar hieronder kun je een voorbeeld aanklikken. In elk mp3-bestand zit zo'n ID3 Tag. Jouw mp3 stick heeft die tags nodig om nummers apart af te kunnen spelen, de titels te kunnen tonen, enz. Dat lukt dus niet met jouw mix. Je kunt inderdaad zelf de mix in stukken hakken en van ID3 Tags voorzien. Wel een werkje, maar met MP3Cutter gaat dat prima. En misschien ondersteunt je stick crossfading? Dan lopen de nummers soepel in elkaar over. Of zet er "nul" stiltes tussen.
 

Bijlagen

  • ID3Tag.jpg
    ID3Tag.jpg
    50,9 KB · Weergaven: 25
Ik heb bij deze mix geen id3 tag, het is een live mix zo opgenomen en op het web gezet
maar er zitten 30 nummers in. ik begrijp dat je met mp3cutter allemaal stukken kan maken, maar dan heb ik pauzes tussen de mixen en dat is niet mooi bij house music,

kan je niet met een programma een 1d3 tag zelf creeren?
 
maar dan heb ik pauzes tussen de mixen en dat is niet mooi bij house music, kan je niet met een programma een 1d3 tag zelf creeren?
Zoals ik al zei, misschien geen pauzes tussen die tracks, of cross fading, dan lopen de nummers iets in elkaar over.
In Cool Edit zijn misschien mogelijkheden om een of andere vorm van tags, bij cue's, te maken, maar of jouw mp3-stick daarop kan reageren: ik weet het niet.
Je hebt een aaneengesloten soundtrack, je wilt niet cutten..dan zou ik het niet weten.
 
je kan op deze site http://www.cue.frontleft.com/cuesheetprocess.php'

Je eigen cuesheet maken. werkt dit alleen op cd's?
 
Ik zou het niet weten. Je kunt imagebestanden downloaden b.v. van Dark Side Of The Moon of housemix.cue. Je kunt dus opgeven hoeveel tracks er in jouw file zitten, maar dan...? Ik weet het niet, misschien iemand anders hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan