Bij opstarten Pinnacle studio 10+ foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Berichten
393
Bij het opstarten programma Pinnacle 10+ krijg ik een XML foutmelding (zie bijlage)
Wie weet hier iets van en kan mij helpen het eruit te krijgen,
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Hannie
 

Bijlagen

  • ScreenShot009.jpg
    ScreenShot009.jpg
    96,7 KB · Weergaven: 30
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar er schijnt een XML- foutmelding te kunnen ontstaan als een Adorage Filter niet juist is ge-update.
Als een zip-file is een nieuw filter te downloaden van de support-sectie van de Pinnacle-site.
Het proberen waard?
 
beste boeing 737
Ik heb alles geprobeerd wat je aangedragen hebt, maar ik krijg niet de vraag replace the current version of this file
Daan staat er bij punt 4. Restart studio 10 and add the adorage effect to the image. Dit snap ik niet zo goed.
Toch bedankt dat je me hebt willen helpen.
 
Jammer dat het de oplossing niet bracht. Pinnacle Studio 10 is een betaalde versie?
Ik heb met Instant CD/DVD gewerkt, maar ben daar vanaf gestapt. Ten eerste kostte het me zo'n 500 Mb schijfruimte en Nero 7 Ultimate vraagt maar de helft en had inmiddels alle functionaliteiten. Maar, goed daar heb jij niet veel aan.
Ga anders zelf eens kijken op de support-site van Pinnacle of ga daar op zoek naar een users-forum. Toch succes gewenst!
 
boeiing 747

Ik heb de legale software. Pinacle 10+, maar ik krijg van de helpdesk ook niet het goede antwoordt. Trouwens op mijn inlognummer daar, wat ik notabene zelf van hun gekregen heb, kan ik niet meer inloggen. Dus vragenstellen is uit den boze, Zo kan ik na een schone installatie ook niet alle keys van de effecten meer genereren, vooral het effect scherp maken van beeldjes, Ook in het verleden betaald.
Als ik dan telefonisch er om vraag, wat me voortaan veel geld kost om te bellen, dan krijg ik telkens al mijn sleutels behalve de noodzakelijke die ik zo hard nodig heb.
Misschien weten meer mensen een oplossing voor het XML probleem.
Ik heb er nu 2 XML meldingen.
1. Parsing error 6 op line 43 editor.
2. error7 (Bad escape) line 1 effect descriptor
 
Wat de toegang tot support van Pinnacle betreft: ik kreeg ook geen toegang meer.
Ik heb nu net een nieuw account gemaakt, met mijn productnummer (in deze vorm: xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx).
Nu kom ik er wel weer op. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan