sonic mydvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Berichten
240
Progje start gewoon op met Sonic, daarna krijg ik een keuze menu, zie bijlage

Wel weet ik dat media center alleen met DVR-MS opneemt, Met mijn tv programma haal ik de film binnen, als microsoft omdat daar dvr-ms bij staat, voor dat ik een film wil gaan branden, moet ik de film meestal op longplay zetten. Als ik de film bewerkt heb, kan ik alleen nog kiezen tussen mydvd project of alle bestanden, zie bijlage

misschien duidelijk zo ?

als ik bij de verkenner gaat kijken bij die films, staan ze als MPEG afgebeeld.

bedankt alvast voor je antwoord
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    37,2 KB · Weergaven: 18
  • naamloos1.GIF
    naamloos1.GIF
    72,1 KB · Weergaven: 39
Hallo computerfreaks,

Ik heb een probleem, sinds kort kan ik niet meer vanuit sonic mydvd branden. Ik neem van de tv op met media center, die ik dan bij sonic binnenhaal en daar de reclame eruit knip en bewerk en er een dvd van maak die ik dan met sonic brand. maar sinds enkele weken krijg ik steeds de meldingsfout 2130935812-4
Wat doe ik nu ineens fout, of mis ik iets ??

Ik heb een hp pavilion. De sonic zat erop met media center. In het begin ging alles zo makkelijk, terwijl er nu niets meer goed gaat, wie helpt mij ?

graag in normale taal, want ik ben een leek.
 
Het is geen trial, het stond op mijn pc, kreeg het er dus bij. Het is alleen de basis wat je krijgt, niet de hele software, dat verloopt toch niet ?
 
Als je program apart opstart en je krijg geen melding,dan zou het nog moeten werken.
Controleer dat eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan