Met wat voor programma zet ik tekst in filmpjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo

Wie weet met wat voor programma ik tekst of effecten in filmpjes moet zetten?
Ik ben al vaak opzoek naar zoiets maar kan niet veel vinden:( Dan vind ik alleen maar dingen die betaalbaar zijn. Maar wie kent daar een goed/eenvoudig programma voor?
 
Als je XP gebruikt kun je prima gebruik maken van Windows Movie Maker, onder de programmagroep Bureauaccesoires -> Entertainment

Zie o.a. mijn post hierover hier voor de ietwat geavanceerde mogelijkheden van het pakket. En natuurlijk zal op Internet (via Google) ook een schat aan informatie te vinden zijn.

Tijs.
 
Als je XP gebruikt kun je prima gebruik maken van Windows Movie Maker, onder de programmagroep Bureauaccesoires -> Entertainment

Zie o.a. mijn post hierover hier voor de ietwat geavanceerde mogelijkheden van het pakket. En natuurlijk zal op Internet (via Google) ook een schat aan informatie te vinden zijn.

Tijs.

Hoi

Hoe moet ik dat dan doen via Windows Movie Maker? Ik gebruik het programma heel veel, Maar ben het nog niet tegen gekomen om er tekst tussen de filmpjes te zetten.. Hoe doe ik dat dan?
 
Gewoon, analoog aan het voorbeeld dat ik je als link gegeven heb: Gewoon Titels (= jouw tekst) op de tijdbalk zetten, en de filmpjes erom heen 'schuiven' (zie instructie).

Tijs.
 
Gewoon, analoog aan het voorbeeld dat ik je als link gegeven heb: Gewoon Titels (= jouw tekst) op de tijdbalk zetten, en de filmpjes erom heen 'schuiven' (zie instructie).

Tijs.

Wat bedoelt u precies? :S Wat bedoel je met analoog enzo ik snap dat niet
 
1. Sleep de eerste film op de Video tijdbalk.
2. Doe daarna: Extra -> Titel en verantwoording -> Titel achter de geselecteerde clip invoegen.
Dan je tekst inkloppen, en eventueel font etc. daarvan aanpassen via Titelanimatie wijzigen en/of Lettertype en tekstkleur wijzigen. Daarna drukken op Gereed, titel aan film toevoegen.

Doe daarna weer de stappen 1. en 2. voor het volgende filmpje, net zo vaak totdat je het laatste filmpje hebt toegevoegd.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan