Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Met wat voor programma zet ik tekst in filmpjes?

Senior Member Randy_50Cent's avatar
    Afstand tot server
    ±67 km
    Vraag is niet opgelost

Met wat voor programma zet ik tekst in filmpjes?

Hallo

Wie weet met wat voor programma ik tekst of effecten in filmpjes moet zetten?
    Ik ben al vaak opzoek naar zoiets maar kan niet veel vinden Dan vind ik alleen maar dingen die betaalbaar zijn. Maar wie kent daar een goed/eenvoudig programma voor?

Tera Honourable Senior Member †
    Afstand tot server
    ±116 km
    Als je XP gebruikt kun je prima gebruik maken van Windows Movie Maker, onder de programmagroep Bureauaccesoires -> Entertainment

Zie o.a. mijn post hierover hier voor de ietwat geavanceerde mogelijkheden van het pakket. En natuurlijk zal op Internet (via Google) ook een schat aan informatie te vinden zijn.

Tijs.
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Afstand tot server
    ±67 km
    Quote Origineel gepost door dnties Bekijk Bericht
    Als je XP gebruikt kun je prima gebruik maken van Windows Movie Maker, onder de programmagroep Bureauaccesoires -> Entertainment

Zie o.a. mijn post hierover hier voor de ietwat geavanceerde mogelijkheden van het pakket. En natuurlijk zal op Internet (via Google) ook een schat aan informatie te vinden zijn.

Tijs.
    Hoi

Hoe moet ik dat dan doen via Windows Movie Maker? Ik gebruik het programma heel veel, Maar ben het nog niet tegen gekomen om er tekst tussen de filmpjes te zetten.. Hoe doe ik dat dan?

Afstand tot server
    ±116 km
    Gewoon, analoog aan het voorbeeld dat ik je als link gegeven heb: Gewoon Titels (= jouw tekst) op de tijdbalk zetten, en de filmpjes erom heen 'schuiven' (zie instructie).

Tijs.
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Afstand tot server
    ±67 km
    Quote Origineel gepost door dnties Bekijk Bericht
    Gewoon, analoog aan het voorbeeld dat ik je als link gegeven heb: Gewoon Titels (= jouw tekst) op de tijdbalk zetten, en de filmpjes erom heen 'schuiven' (zie instructie).

Tijs.
    Wat bedoelt u precies? :S Wat bedoel je met analoog enzo ik snap dat niet

Afstand tot server
    ±116 km
    1. Sleep de eerste film op de Video tijdbalk.
    2. Doe daarna: Extra -> Titel en verantwoording -> Titel achter de geselecteerde clip invoegen.
    Dan je tekst inkloppen, en eventueel font etc. daarvan aanpassen via Titelanimatie wijzigen en/of Lettertype en tekstkleur wijzigen. Daarna drukken op Gereed, titel aan film toevoegen.

Doe daarna weer de stappen 1. en 2. voor het volgende filmpje, net zo vaak totdat je het laatste filmpje hebt toegevoegd.

Tijs.

7. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren