Synchroon

Status
Niet open voor verdere reacties.

madpro

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
325
Als ik video gecaptured heb van mijn VHS-videorecorder met Magix 2004, loopt het geluid niet synchroon met het beeld (ongeveer een halve seconde tot 1 seconde).
Het videobeeld van mijn VHS-recorder wat ik zie in Magix is wel synchroon.
Wie heeft een oplossing?
 
Ik heb even rondgeneusd op de Magix-site. Ik vond deze tekst over het niet synchroon lopen van tekst en beeld na capturing:

Het is absoluut noodzakelijk enkel scenes met EEN ENKELE kHz rate in te spelen. Gaat u niet midden erin tussen 12 Bit (32 kHz) en 16 Bit (48 kHz) wisselen.
Magix programma's testen bij het begin van het opnameprocess de kHz rate en wisselen de opname in realtime. Wordt deze kHz rate dan in het midden gewisseld, dan komen beeld en toon niet meer overeen.

Als u toch 12 Bit en 16 Bit op een cassette door elkaar hebt gebruikt, dan best de scenes als aparte stukken behandelen in het programma!.

Is dit een bruikbaar antwoord?
 
Die tekst is mij bekend.
De VHSopname is in één keer zonder instellingswijzigingen opgenomen.
Ook als ik een stukje van 5 minuten capture houd ik het synchronisatieprobleem.
Hoe schakel ik tijdelijk alle andere programma's die bij opstart van de pc gaan draaien?
Misschien is het de belasting van de processor!
 
Start, Uivoeren. Type msconfig. In het scherm klikken op "Opstarten". Vinkjes verwijderen voor "opstarters" die je wilt uitschakelen. PC herstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan