Quicktime geeft stotterend beeld bij streaming kijken via emded player

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Via een website probeer ik via een emded player op de website te kijken naar een quicktime mp4 video terwijl deze aan het downloaden is, streamend dus. Nu gaat dit gepaard met stotterend en hangend beeld. Het geluid loopt wel gewoon goed. Als de file eenmaal binnen is kan ik wel gewoon zonder problemen kijken. Hoe kan ik dit verhelpen?
Alvast dank.
 
Kijk in Quicktime Player naar Bewerken, Voorkeuren voor Quicktime, Streaming.
In het bovenste deel van het scherm kun je de snelheid eventueel aanpassen, maar op het onderste deel kun je met een schijfbalk de instelling van Instant-On regelen.
Probeer daar wat uit.
 
Kijk in Quicktime Player naar Bewerken, Voorkeuren voor Quicktime, Streaming.
In het bovenste deel van het scherm kun je de snelheid eventueel aanpassen, maar op het onderste deel kun je met een schijfbalk de instelling van Instant-On regelen.
Probeer daar wat uit.


Helpt niet echt, blijft stotteren.
 
emded player op de website te kijken naar een quicktime mp4 video terwijl deze aan het downloaden is, streamend dus.
Weet je zeker dat het een MPEG-layer 4 film is? Die player op die site, is dat een Quicktime player? En toch maar even vragen: wat is je verbindingssnelheid?
 
Weet je zeker dat het een MPEG-layer 4 film is? Die player op die site, is dat een Quicktime player? En toch maar even vragen: wat is je verbindingssnelheid?


Ja is mpeg4 en het is de quicktime player. Verbindingssnelheid is prima hier 3 mb down en 1 mb up.
Overigens heb ik bij de wmp via die embed player ook last van stotterend beeld.
 
Tsja, je hebt alles in huis dan. :) Kun je de link naar die site geven?
 
Bedankt. Ik zit momenteel te kijken naar "Evolution of Dance", beeld prima, geluid excellent, ook in Large. De film komt van YouTube (en is erg leuk. :D )
Wat er op m'n scherm wordt afgespeeld is een Adobe Flash Player 9 filmpje.
Mijn verbinding is 1024/512 en ik zie op die site nog niet zo snel waar ik mp4-films kan downloaden..
 
Bedankt. Ik zit momenteel te kijken naar "Evolution of Dance", beeld prima, geluid excellent, ook in Large. De film komt van YouTube (en is erg leuk. :D )
Wat er op m'n scherm wordt afgespeeld is een Adobe Flash Player 9 filmpje.
Mijn verbinding is 1024/512 en ik zie op die site nog niet zo snel waar ik mp4-films kan downloaden..

Ja die filmpjes via youtube lopen hier wel vlekkeloos. Je kunt ook niet echt zoeken op mp4 films. Dit zijn wel quicktime filmpjes: http://www.podshow.com/showguide/?key_id=365&feed_type=pdn
 
Okay, ik heb een GeekBrief gedownload en als ik daar op dubbelklik opent iTunes zich en kan ik het mp4-bestand afspelen. Uiteraard zonder stotteren. Een situatie waarin ik én download én afspeel heb ik zo snel niet kunnen vinden. Die GeekBrief was 29 Mb, maar als ik op het iPod Mashboard bij die episode op Play klikte, versprong het venster met de Q wel, maar Play startte niet. Ik stop er nu even mee, ik kom zo ook niet dichter bij een oplossing.
 
Okay, ik heb een GeekBrief gedownload en als ik daar op dubbelklik opent iTunes zich en kan ik het mp4-bestand afspelen. Uiteraard zonder stotteren. Een situatie waarin ik én download én afspeel heb ik zo snel niet kunnen vinden. Die GeekBrief was 29 Mb, maar als ik op het iPod Mashboard bij die episode op Play klikte, versprong het venster met de Q wel, maar Play startte niet. Ik stop er nu even mee, ik kom zo ook niet dichter bij een oplossing.

Zou het aan dat mashboard kunnen liggen?
 
Ik durf er niets meer over te zeggen. Ik heb trouwens via Search rechtsboven in het "portal" van de site wel op mp4 kunnen zoeken.
En in de GeekBrief pagina ben ik tegen een scherm opgelopen, waarin je je kunt abonneren op dePostcast-kant van hun verhaal en je kunt dan kiezen in welk formaat je mee wilt doen en of je een abonnement in iTunes wilt/moet nemen.
Of het er allemaal wat mee te maken heeft dat jouw beeld stottert, ik weet het niet.
Heeft die site geen Support of Helpdesk?

Hieronder dat scherm wat ik bedoel.
 

Bijlagen

  • iPodMP4.jpg
    iPodMP4.jpg
    53,2 KB · Weergaven: 55
Ik durf er niets meer over te zeggen. Ik heb trouwens via Search rechtsboven in het "portal" van de site wel op mp4 kunnen zoeken.
En in de GeekBrief pagina ben ik tegen een scherm opgelopen, waarin je je kunt abonneren op dePostcast-kant van hun verhaal en je kunt dan kiezen in welk formaat je mee wilt doen en of je een abonnement in iTunes wilt/moet nemen.
Of het er allemaal wat mee te maken heeft dat jouw beeld stottert, ik weet het niet.
Heeft die site geen Support of Helpdesk?

Hieronder dat scherm wat ik bedoel.

Ja ze hebben een helpdesk. De site is nog in beta dus daar zal het misschien mee te maken hebben. Ga ze wel eens even mailen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan