film lengte

Status
Niet open voor verdere reacties.

W Bloemendal

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Berichten
503
Ik heb een dvd met 4 uur film in video_ts deze film ben ik in een andere volgorde gaan zetten met studio9 en nu duurt de film 6 uur hoe kan dit.

wim
 
Hoe zit het met de omvang van het bestand. Is er iets veranderd in de eigenschappen ( soort file?)
 
Het waren video8 filmpjes die zijn omgezet naar 2 dvd's van alles door elkaar (Video_ts map).nu is mij gevraagd om de senes uit te zoeken en op volgorde tezetten dit met behulp van studio 9.Eerst had ik een dvd van 2uur 20 min en een dvd van 1 uur en 30 min.
nu heb ik een fim in studio die 6 uur duurt. ?????

Hoe kan dit

wim
 
Je moet niet onmiddellijk kwaad worden, maar is er bij het uitzoeken van de scenes en in een andere volgorde zetten niet een instelling verkeerd blijven staan?
Waardoor, zonder dat je dat wilde uiteraard, twee verzamelingen nu de nieuw gevormde film vullen: de (gedeeltelijke?) originele van de twee DVD's én daarbij jouw verzameling van scenes?

Je zult waarschijnlijk in Pinnacle gaan branden? Heb je jouw 6 uur durende film (ook in VIDEO_TS formaat?) al eens "geladen" in de brander-interface?
Onderaan staat die volumbalk tot max. 4,7 Gb. Hoe ziet dat volume van jouw film er daarin uit?
 
ik heb boven de senes staan en die heb ik naar de tijd balk gesleept in studio en daar krijg ik een tijd balk van 6 uur verder ben ik nog niet.
en wat voor beeld krijg je als je aan gepast met de laagste b/sec een dvd maak.

wim
 
Laatst bewerkt:
ik heb boven de senes staan
Kun je aangeven in welke vorm die scenes staan? AVI of MPEG of nog een ander beeldformaat?
en wat voor beeld krijg je als je aan gepast met de laagste b/sec een dvd maak.
Dat valt op een afstand moeilijk te zeggen. Hoe hoger de kwaliteit, de resolutie, van de originele film is, hoe beter het resultaat kan blijven als je gaat "proppen".
Maar er is uiteraard altijd verlies, in het slechtste geval onscherpe contouren, fletse kleuren, of nog erger, "ruisvlekjes" in het beeld.

De twee DVD's waar je mee moet werken, hoe heb je die geript, met welk programma?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan