280 minuten op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ogur

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
49
ik heb een paar liedjes totaal ongeveer 280 minuten en ik wil die op cd doen maar daarvoor heb ik 4 cd`s nodig kan ik dat niet op 1 cd maken is er geen programma voor dat ? (Nero misschien ?) en ik wil mijn mp3`s dan overal afspelen maardan ook overal?
 
Om te beginnen kunnen niet alle cd-spelers mp3's aan.
Mp3's kleiner maken kan wel, maar dit komt niet te goede van de kwaliteit,
 
Om te beginnen kunnen niet alle cd-spelers mp3's aan.
Mp3's kleiner maken kan wel, maar dit komt niet te goede van de kwaliteit,

maar de kwaliteit heeft niet zo veel te doen met de lengte van de muziek. Je zal het toch echt op meerdere cd's moeten zetten. Volgens mij kan je die 280minuten ook wel als bestand opslaan, dan past het wel op een cd. Maar dan kunnen de meeste cd-spelers de boel niet afspelen. Correct me if i'm wrong... :)
 
je kan het op een dvd zetten.
en met overburn (ofzo iets) kan je misschien 90-100 minuten op 1 cd krijgen.
je hebt er dan maar 3 nodig.

PS voor die functie is geen 100% garantie. als het fout gaat is je cd brander, **, laten we zeggen niet meer bruikbaar.:)
 
ik heb een paar liedjes totaal ongeveer 280 minuten en ik wil die op cd doen
Als ik alle adviezen even samenvat.
Normaal gesproken brand je mp3-bestanden op een CD om van die CD een Audio-CD te maken. De nummers krijgen dan de extensie CDA. Alle CD-spelers kunnen zulke CD's afspelen. Je kunt je songs ook als mp3-bestanden op een CD branden, of op een DVD zoals al gezegd is. De moderne DVD-spelers kunnen dat soort mp3-DVD's afspelen maar, zoals gezegd, de CD-spelers niet. Op zo'n mp3-DVD zou je, zoals gezegd, maximaal 90-100 minuten speeltijd kunnen zetten. Dat zal dan inderdaad wel met "overburnen" moeten. Het brand-programma waarschuwt daarvoor en vraagt of hij door moet gaan, want de hele DVD kan daardoor onbruikbaar worden! (En niet de brander dacht ik.) Mijn aanbeveling: wees niet zuinig, brand de mp3-songs als CDA-bestanden op meerdere Audio-CD's. Dat geeft de beste kwaliteit op alle CD-spelers.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan