Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: _vti_pvt is kwijt, maar bestaat wel???

Senior Member mustang9's avatar
    Vraag is opgelost

Unhappy _vti_pvt is kwijt, maar bestaat wel???

Ik kan de map _vti_pvt niet maken, zien, een andere zo hernoemen etc.
    Ik heb op veel forums zitten zoeken en daar lees ik dat ik service.ink moet verwijderen maar die zit in die map en daar kom ik niet in???

Ik zit bij lycos en hoor dat dat daar vaker problemen zijn? Weet iemand of dit klopt en weet iemand de oplossing, ik heb een backup van de map maar overschrijven gaat niet, ik krijg soms de melding dat ik niet gemachtigd ben maar dat ben ik wel, ik ben tevens de eigenaar.
    Ik heb mn firewall al uitgezet, overschrijven gaat niet, wat nu? Mijn website is mijn online winkel dus ik heb nu geen inkomsten! Helpl!!

Tera Honourable Senior Member †
    Afstand tot server
    ±116 km
    Bij mij staat die map in C:\Documents and Settings\tijs\Mijn documenten\Mijn websites

Het is een Verborgen map, met bovendien bestanden/mappen erin waarvan sommigen Alleen-lezen zijn.

Je probleem begrijp ik verder niet helemaal.
    Doe eens: Start -> Uitvoeren -> "%userprofile%\Mijn documenten\Mijn websites"
    Daarna in dat Verkenner venster: Extra -> Mapopties -> "Verborgen mappen en bestanden weergeven" aanzetten. Dan op Ok drukken.

Zie je die map nu terug?

Of ligt je probleem bij Lycos? Verborgen bestanden/mappen uploaden lijkt me zo goed als onmogelijk, dus haal het attribuut Verborgen weg bij de map en ook bij de bestanden/mappen die eronder staan. Upload dan de site/map.

Tijs.
    Laatst aangepast door dnties : 17 november 2006 om 23:11
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Senior Member mustang9's avatar
    Die link in uitvoeren werkt niet, maar ik dacht dat ik dit topic al opgelost had verklaart, ik heb vandaag mail van lycos gehad dat er een storing is...
    toch bedankt

4. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren