Video vanuit Real Player downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

texmex

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Berichten
51
Ik wil graag een video gelinkt vanuit een website, en afgespeeld in Real Player downloaden en/of op dvd branden, maar ik weet niet hoe...

Kan iemand mij helpen, en weet of dit uberhaupt wel kan in Real Player?
Als ik de link kopieer en opnieuw plak in mijn browser, speelt hij opnieuw in Real Player af ...
Er staat in Real Player wel een optie van branden naar cd maar niet naar dvd, en dit geldt alleen maar voor audio-bestanden en niet voor video-bestanden...

Wie heeft een oplossing?
Alvast bedankt! :)
 
Real videobestanden zijn streams en dus juist bedoeld om niet downloadbaar te zijn. Er zijn echter wel programma's op internet te vinden waarmee je dit voor elkaar kunt krijgen, maar ik weet hier zo even geen namen van.
Het .rm dat je waarschijnlijk probeert te downloaden bevat slechts de informatie voor real player over waar hij de video vandaan moet halen (streamen). De video zelf staat dus ergens anders.
 
Een geweldige tip!! Ik heb de video op mijn harddisk kunnen krijgen met de WM/RM Recorder, alleen nu de volgende stap; hoe brand ik een video van .rm bestand op dvd..

Ik weet eigenlijk niet of Nero dit kan, hebben jullie nog meer geweldige tips wat betreft het branden?

Alvast superbedankt!!
 
Het formaat voor een dvd is MPEG2, dus je zult het naar dat formaat moeten omzetten. Voor sommige videoformaten kan nero dat zelf, voor andere (volgens mij ook real) zul je dit zelf moeten doen. Google biedt vast wel weer uitkomsten! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan