Lichteffect in Paint Shop

Status
Niet open voor verdere reacties.

maretakje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Berichten
174
Ik wil in paint shop een effect toepassen, zoals het oplichten van de lampen.

Is een beetje moeilijk uitleggen daarom een voorbeeld bijgevoegt.
Ik bedoel dat effect bij de lampen. Het moet volgens mij mogelijk zijn alleen ik weet niet hoe .

Wie kan mij helpen.
 

Bijlagen

  • book13.jpg
    book13.jpg
    47,6 KB · Weergaven: 41
Het effekt wat jij zoekt zit geloof ik niet standaard in Paint Shop Pro(volgens mij vrouw expert www.karinbosveld.nl je kan doen is zelf een ster lichtpunt maken en deze gaan plakken etc.
 
Misschien staat hier ook nog wat voor je.
Een erg mooie site met veel info over PSP
 
Hallo ben aan de slag gegaaan (altans geprobeerd) maar weet niet hoe ik een ster lichtpunt moet maken heb een hoop geprobeerd en gelezen op de pagina van jou en Frisian maar kom er niet uit .
Ik heb wel gezien dat er een hele hoop mogelijkheden zijn om een foto te bewerken maar wat ik wil kan ik niet vinden .

Misschien is het wel vrij simpel, maar ben nog niet zo lang aan de slag metPaint Shop en ik kom er niet uit. ra ra ra wie kan mij verder helpen.:confused:
 
Mijn vrouw wil het wel proberen te maken voor jou(die werkt al jaren met Psp),en dan uitleg geven hoe ze het gedaan heeft moet je even foto`s sturen naar info@karinbosveld.nl
 
Misschien staat hier ook nog wat voor je.
Een erg mooie site met veel info over PSP

wow :thumb: vette site heb je ook zo iets voor Photoshop CS2

ik ben niet zo'n sterretje op dat gebied maar moet vandaag of morgen een opdracht er mee doen opschool leek me wel leuk om wat te rommelen. :D
 
Zoiets? Ik heb zo even 1-2-3 geen Photoshop site in mijn favorieten staan maar met google kom je een heel eind (gebruik namelijk zelf alleen PSP).
 
Hoe heeft Karin dit gedaan, of is dat een beetje teveel gevraagt? :)
Wil het eigenlijk ook wel weten.
 
Karin is mij vrouw die die is al jaren bezig met Paint Shop Pro,ze heeft eerst een ster gemaakt,in aangepast penseel opgeslagen,dan staat hij in je airbrush,dan de kleuren op wit zetten en dan met je muisknop in de afbeeldingen klikken waar je het lichteffeckt wil hebben........................voor mij is dit ook hokus pokus..............:eek:
 
Dank je, ik ben er ook niet zo'n ster in maar zal het eens proberen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan