Vraag Capturing en Bewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel Koekkoek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Berichten
2
Hallo,

Voor een opvoering wil ik graag een visualisatie uit Windows Media Player opslaan als een filmpje, en er vervolgens sleutelwoorden van het lied "uit te laten springen", naar voren komen en verdwijnen.
Nou begrijp ik dat ik voor het opnemen van het filmpje zelf een capture programmaatje nodig hebt, ik heb er al vele geprobeerd, maar ze gaven allemaal een schokkerig en vaag beeld. Met uizondering van Fraps, wat erg goed werkte.Maar ik had eerst de Demo-versie van Fraps gedownload, maar daar kon je maar 30 sec. mee opnemen; te kort voor mijn liedje. Ik een torrent opzoeken en downloaden, installeren en uitproberen. Blijkt niet te werken, opgezocht en alles, meer mensen met dit probleem. De overige programma's die ik heb geprobeerd zijn:

- River Past Screen Capture
- Super Screen Recorder
- SnagIt 8
- Windows Media Encoder

Bij allemaal dus een slecht resultaat. Kan ook aan mijn instellingen liggen.

Mijn 1ste vraag is dus: Weet iemand dit te verhelpen, Fraps te laten werken, of een ander programma aan te bevelen?

Vervolgens, als ik dat filmpje dan toch heb, hoe krijg ik het voor elkaar die letters erin te zetten? Ik heb Pinnacle Studio 9, lukt dat daarmee? Of weet iemand een andere/betere?

Ik hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen!

Groeten,

Daniel

EDIT: Ik heb al gevonden Hoe die letters gaan, Nu alleen nog: Wat gebruiken jullie voor capture-programma?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan